Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احد آزادیخواه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از این مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات ۱۰۵ هکتار گلخانه در ملایر که هم اکنون در دست اقدام است، مصوب شد.

وی افزود: ۵۰۰ میلیون تومان نیز از این اعتبار مصوب شده برای لایروبی روخانه‌های ملایر مصوب شد که طبق اولویت در دستور کار قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اختصاص هشت میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های آبخیزداری توسط سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور را از دیگر مصوبات این سفر عنوان کرد.

حجت الاسلام آزادیخواه حل شدن اختلاف بین محیط زیست و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای شرکت معادن سرمک را از دستاوردهای این سفر برشمرد و ادامه داد: تمام تلاش ما حل مشکلات و رفع موانع موجود در مسیر تولید و اشتغال در حوزه‌های مختلف به ویژه صنعت و کشاورزی است.

وی اجرای طرح فراز(داربستی) را یکی از مطالبه‌های جدی باغداران ملایری در این سفر عنوان کرد و گفت: این طرح جزء مصوبات این سفر قرار گرفت و مقرر شد توسط کمیسیون کشاورزی مجلس رقم خوبی در کمیسیون تلفیق در بودجه سال ۱۴۰۰ به این طرح اختصاص یابد.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان بیان کرد: علاوه بر مصوبات بخش کشاورزی، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای اتمام طرح انتقال آب شرب از سد کلان به شهر ملایر مصوب شد که تا پایان امسال این طرح باید تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

حجت الاسلام آزادیخواه یادآور شد: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس برای نخستین بار سفری به ملایر داشتند که اولین سفر این کمیسیون در دور یازدهم مجلس بود و حدود ۱۰ نفر از معاونان و مدیران عالی رتبه وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و محیط زیست اعضای کمیسیون کشاورزی را در این سفر همراهی کردند.

وی گفت: در این سفر نیازمندی‌های اصلی و ظرفیت‌های شهرستان رصد شد و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس بازدید میدانی خوبی از توانمندی‌های ملایر به ویژه در بخش کشاورزی داشتند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از مطرح شدن مطالبات کشاورزان، باغداران، مرغداران و دامداران ملایری و جمع‌بندی اولیه در پایان سفر یک‌روزه، مکاتبات و پیگیری‌های زیادی برای به نتیجه رسیدن این مطالبات انجام شد.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: در همین راستا هفته گذشته جلسه نهایی این سفر در قالب پیگیری مصوبات سفر کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور رییس کمیسیون کشاورزی مجلس، استاندار همدان، فرماندار ویژه ملایر، معاونان وزرای جهاد کشاورزی و نیرو، روسای سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و محیط زیست و مدیران استانی در حوزه آب، انرژی، منابع طبیعی و محیط زیست تشکیل و مصوبات خوبی به همراه داشت.

۲۷ شهریور امسال اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با هدف بازدید از ظرفیت های کشاورزی ملایر و بررسی مطالبات و نیازمندی های اساسی کشاورزان این شهرستان به ملایر سفر کردند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی توسعه ایران همدان ملایر اختصاصی ایرنا احد آزادی خواه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی توسعه ایران همدان ملایر اختصاصی ایرنا احد آزادی خواه مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی توسعه ایران همدان ملایر اختصاصی ایرنا احد آزادی خواه اخبار کنکور اعضای کمیسیون کشاورزی کمیسیون کشاورزی مجلس مجلس شورای اسلامی میلیارد تومان حجت الاسلام محیط زیست مصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با برخورداری سازمان سپند از منابع انسانی و اعتبارات مصوب سالانه

نمایندگان در نشست علنی امروز (دو‌شنبه، ۳ اردیبهشت‌) مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی با ماده ۶ و ۷ این طرح موافقت کردند.

در ماده ۶ این طرح آمده است: سپند از منابع انسانی و امکانات واگذار شده از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و اعتبارات مصوب سالانه برابر برنامه‌ها و مأموریت‌های مصوب برخوردار می‌شود.

همچنین در ماده ۷ این طرح که به تصویب مجلس رسید آمده است؛ سپند بر اساس این قانون و نیز اساسنامه مصوب فرماندهی معظم کل قوا اداره می‌شود.

دکتر محمدباقر قالیباف در پایان از کمیسیون امنیت و سیاست خارجی برای تدوین این طرح تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **
  • موافقت مجلس با برخورداری سازمان سپند از منابع انسانی و اعتبارات مصوب سالانه
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم
  • رئیس جمهور یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد