Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در جلسه‌ای که با محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و همکارانش برگزار کرد، گزارش کاملی از مشکلات کشتی کشور از جمله موارد مالی، برپایی اردوهای تیم های ملی در شرایط قرنطینه، برگزاری مسابقات و تمرینات و همچنین نحوه آماده سازی تیم های ملی برای حضور در المپیک توکیو را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر با اشاره به اینکه کشتی بعنوان پرافتخارترین رشته ورزشی این و ورزش ملی کشور همواره در میادین المپیک، جهانی و بازی های آسیایی پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است از نمایندگان حاضر در جلسه خواست تا نهایت تلاش خود را به جهت حل مشکلات این رشته ملی، مذهبی و سنتی بعمل آورند.

وی گفت: جمعیت آماری کشتی در کشور بسیار پایین آمده است و اگر فکری به حال این مسئله نشود، قطعا در آینده دیگر شاهد افتخارآفرینی های این ورزش نخواهیم بود، پس باید الان چاره ای بیاندیشیم و با این بودجه و حمایت های ناچیز کار بزرگی نمی توان کرد.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: سایر کشورهای مطرح و غیر مطرح کشتی جهان در این ورزش سرمایه گذاری خوبی کرده اند و قطعا نتیجه آن را در المپیک ها خواهند گرفت و ما نیز باید از حالا به فکر باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی پس از این جلسه نشستی را نیز با مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی برگزار کرد و با توجه به جایگاه کشتی در این استان گزارش مبسوطی را از کشتی این استان ارائه و خواستار پیگیری و حل مشکلات کشتی در مازندران شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کشتی ورزش مازندران فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت چند هفته از سال جديد رييس فدراسيون كبدى تصميم به معرفى دبير جديد اين فدراسيون گرفت. 
بر همين اساس با حكم عباس اورسجى، دبير فدراسيون كبدى على رشيدى به عنوان دبير جديد اين فدراسيون منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:
نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش ناباورانه حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران