Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@09:07:50 GMT

پیشکسوت العربى: محمدى و ترابى خریدهاى موفقى بودند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۴۰۹۱

پیشکسوت العربى: محمدى و ترابى خریدهاى موفقى بودند

پیشکسوت باشگاه العربى قطر معتقد است دو لژیونر ایرانى خریدهاى موفقى براى این تیم هستند و مى‌توانند به العربى کمک کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم على السلیطى در گفت و گو با روزنامه الوطن قطر پیرامون حضور العربى در مرحله نیمه نهایى جام حذفى این کشور و دیدار حساس روز جمعه برابر المرخیه گفت: هواداران العربى تشنه موفقیت و رسیدن به قهرمانى هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه هم کوتاهى نکردند و با جذب بازیکنان تاثیرگذار توانستند تیم را به خوبى تقویت کنند و خریدهاى موفقى داشتند.

وی ادامه داد: در بین بازیکنان خارجى شاهد خرید مهرداد محمدى و مهدى ترابى بودیم. محمدى گل‌هاى حساسى براى العربى زده که نشان مى‌دهد بازیکن خوبى است. مهدى ترابى هم بازیکن خوبى است و این دو مى‌توانند به العربى کمک کنند. با این حال هنوز براى قضاوت در مورد آنها زود است و باید به این دو بازیکن فرصت بیشترى داد تا با تیم هماهنگ شوند و نمایش مطلوبى داشته باشند.

مهرداد محمدی در کنار سانتی کازورلا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی ترابی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منوچهر پناهی‌نژاد درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر پناهی‌نژاد (هنرمند پیشکسوت موسیقی و یکی از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت) پس از ماه‌ها مبارزه با بیماری سرطان بامداد امروز ۲۵ فروردین ماه در ۸۲ سالگی درگذشت. 

منوچهر پناهی‌نژاد تیرماه ۱۳۲۱ در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و از سال ۱۳۹۱ به عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت درآمد.

موسیقی در خانواده او موروثی بود و سه نسل پیش از او نیز نوازندگی می‌کردند. اکنون فرزند او محمدرضا پناهی‌نژاد نیز نوازنده درام و ساز‌های کوبه‌ای در ارکستر سمفونیک است.

پناهی‌نژاد موسیقی را نزد پدرش آموخت و اولین ساز او ویلن بود. سپس به سراغ درام و ساز‌های کوبه‌ای رفت. در ۹ سالگی نوازنده حرفه‌ای بود و برای نمایش‌های گوناگون موسیقی اجرا می‌کرد.

سال ۱۳۴۶ به وزارت فرهنگ وارد شد و با هنرمندانی، چون عباس خوشدل، عماد رام و ... همکاری داشت.

از فعالیت‌های پناهی‌نژاد می‌توان به اجرا با ارکستر سمفونیک به رهبری نادر مشایخی در وین، برلین، لبنان و یونیسف اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار
  • به دل آب مى زنيم براى اولين سهميه‌هاى دو نفره
  • حسین انصاریان: خدا را شاکرم که استجابت دعاهای مکرر براى نابودى هیمنه کفر و شکست رژیم غاصب اسراییل را به دست مومنین مشاهده نمودیم
  • عکس| استوری تند پیشکسوت استقلال؛ اینا نمیخوان ما قهرمان شیم!
  • براى رشد شتابان در كشور نقشه راه اقتصادی درحال نهایی شدن است
  • پیشکسوت استقلال: همه یکصدا علیه نکونام می‌شوند!
  • آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
  • وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان
  • منوچهر پناهی‌نژاد پیشکسوت موسیقی درگذشت
  • منوچهر پناهی‌نژاد درگذشت