Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ‌با همراهی اعضای هیئت رئیسه سازمان از بیمارستان ۱۹۸ تختخوابی تازه تأسیس «عباس ناظران» در منطقه قاسم آباد مشهد بازدید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقد‌س به نقل از ‌روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، ‌محمد حسین شرکاء رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و همراهان در جلسه‌ای که با حضور ‌مستشاری رئیس هیئت مدیره و مهندس‌افراسیابی مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد، دکترموسوی تقی‌آبادی نایب‌رئیس‌سازمان و دکتر نوبری دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان تشکیل شد، از تلاش‌های این انجمن در ساخت بنایی ارزشمند با پشتوانه مردمی و مهندسی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی‌ در این جلسه ‌گفت: بنای این بیمارستان برپایه اندیشه و خرد مهندسی ساختمان و با رعایت اصول فنی و تخصصی و به همت بانیان‌خیراندیش آن در حوزه درمان و سلامت مردم برای بیماران سرطانی ساخته شده که جای قدردانی و تشکر دارد و باید با افتخار دست مریزاد بگوییم.

بازدید معاون اجرایی سپاه استان قزوین از دفتر تسنیم به روایت تصاویربازدید معاون سیاسی وزارت خارجه از نوار مرزی خداآفرین / ‌عراقچی: امنیت مرزهای ایران جزو اصول خدشه‌ناپذیر ماست‌بازدید صالحی پس از بهبودی از کرونا از مرکز ملی فناوری‌های کوانتومی ایران

مدیرعامل انجمن خیریه بیماران سرطانی مشهد گزارشی از روند ساخت بیمارستان 198 تختخوابی عباس ناظران را تشریح کرد و افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت 18 هزار و 500 مربع و با زیربنای 29 هزار متر مربع در پنج طبقه شامل بخش‌های کودکان، زنان و مردان ساخته شده که دارای شش اتاق عمل و اورژانس است و بالغ بر 110 میلیارد تومان توسط مردم خیر اندیش هزینه شده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه بیماران سرطانی مشهد نیز در این جلسه گفت: بیمارستان ناظران تکمیل کننده مرکز رادیو تراپی و انکولوژی رضا (ع) وابسته به انجمن بیماران سرطانی است.

مستشاری ادامه داد: این مرکز دارای تجهیزات پیشرفته پزشکی از جمله پنج دستگاه شتاب دهنده بوده که روزانه به طور متوسط 900 تا 1100 بیمار مشکوک به سرطان جهت تشخیص و درمان تحت معالجه قرار می‌گیرند.

‌در پایان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و همراهان از بخش های بستری، اتاق های عمل و تأسیسات مکانیکی بیمارستان بازدید کردند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان بیماران سرطانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: شورای اسلامی شهر یزد در تلاش است تا فرآیند دو نقشه‌ای را برای صدور پروانه ساختمانی با همکاری سازمان نظام مهندسی و با هماهنگی اداره مسکن و شهرسازی و دفتر فنی استانداری حذف کند.

وی افزود: با حذف فرآیند دونقشه‌ای شهروندان برای ساخت و ساز پلاک خود، دو مرتبه هزینه نقشه را پرداخت نخواهند کرد و با سازوکار اندیشیده شده نقشه دوم را ملاک عمل قرار می‌دهند چرا که تاکنون مردم یکبار در زمان أخذ پروانه باید نقشه برای سطح اشغال ۶۰ درصد تهیه می‌کردند و در مرتبه دوم هنگام ساخت و ساز مازاد سطح اشغال ۶۰ درصد باید هزینه نقشه دوم را به نظام مهندسی یا مهندس طراح پرداخت می‌کردند که باعث ایجاد تخلفات متعدد در ساخت و ساز و بی اعتمادی مردم و ساخت ساختمان‌های ناایمن و ناپایدار می‌شد و عملا نقشه اول به هیچ دردی نمی‌خورد.
 
نیکونژاد افزود: مقرر شد در این زمینه تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان تهیه و برای حذف فرآیند دو نقشه‌ای چاره‌ای اندیشیده شود.
 
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: قطعاً سهل نمودن ساخت و ساز‌های اصولی و کاهش هزینه و اتلاف وقت شهروندان موجب کاهش ساخت و ساز‌های غیر مجاز می‌شود امری که همکاری و حمایت تمامی دستگاه‌های مربوط را می‌طلبد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جذب کمک های خیران در گلریزان بیماران صعب‌العلاج بناب
  • عیادت جمعی ازخادمان حرم مطهر رضوی از جمعی از بیماران در مشهد
  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد
  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان