Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اطلاعیه دانشگاه الزهرا (س) برای توضیح جزئیات ثبت‌نام و زمان آغاز کلاس‌های پذیرفته‌شدگان دکتری، امروز هفتم آبان ماه آخرین مهلت ثبت‌نام غیرحضوری عنوان شده است. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام الکترونیکی (غیرحضوری) پذیرفته‌شدگان دکتری در دانشگاه الزهرا (س) که از دیروز سه‌شنبه ششم آبان ماه آغاز شده است، امروز چهارشنبه هفتم آبان به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لذا پذیرفته‌شدگان باید در این فرصت باقیمانده مراحل ثبت نام الکترونیکی خود را از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان به آدرس https://edu ۱.alzahra.ac.ir انجام دهند. شناسه کاربری، شماره داوطلبی + ترم ورود + U اعلام شده و رمز عبور نیز کد ملی پذیرفته شدگان است.

دانشگاه تاکید کرده پذیرفته شدگان از عکس گرفتن با گوشی از روی مدارک هویتی و آموزشی خودداری کنند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به شرح زیر است:

اسکن مدارک با کیفیت و با استفاده از اسکنر از روی اصل مدارک (نه کپی آن) تهیه شود. فرمت مدارک باید به صورت JPG و مطابق سایز اعلام شده در راهنمای ثبت نام باشد. - کارت ملی - صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات ارسال صفحه آخر نیز ضروری می‌باشد) - عکس ۴*۳ - اصل دانشنامه یا گواهی موقت پایان تحصیلات کارشناسی دارای معدل - اصل دانشنامه یا گواهی موقت پایان تحصیلات کارشناسی ارشد دارای معدل که تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر ۹۹/۰۷/۳۰ باشد.

اصل فرم تایید شده گواهی معدل اتمام تحصیلات حداکثر تا ۹۹/۰۷/۳۰ (مخصوص دانشجویان سال آخر و دانشجویانی که گواهی موقت یا دانشنامه کارشناسی ارشد ندارند). حکم مرخصی یا نامه موافقت با ادامه تحصیل بدون قید و شرط (مخصوص کارکنان دولت).

براساس این گزارش کلیه کلاس‌ها به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه رسمی مدیریت آموزش الکترونیکی دانشگاه (LMS و Adobe Connect) برگزار می‌شود و استفاده از سایر سامانه‌ها رسمیت ندارد و غیبت به حساب می‌آید.

تاریخ شروع کلاس‌ها برای کلیه ورودی‌های نیم سال اول ۱۱ آبان ماه است؛ همچنین زمان ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان نیم سال دوم نیز مطابق ورودی‌های نیم سال اول است. ولی انتخاب واحد و شروع کلاس‌های ایشان مطابق تقویم آموزشی در نیم سال دوم دانشگاه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ثبت نام دانشگاه آزمون دکتری دانشگاه الزهرا پذیرفته شدگان نیم سال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور

دو پایان نامه دانشجویان دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های تقاضامحور برتر توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پایان نامه‌های حدیث صدیق فارغ التحصیل مقطع دکتری رشته حشره شناسی کشاورزی و حامد زارع فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته فرآوری مواد معدنی از دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان که پایان نامه هایشان به ترتیب با راهنمایی محمدامین جلالی و مصطفی مالکی مقدم به انجام رسیده است توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور معرفی شدند.

طبق این گزارش خلاصه‌ای از دستاورد‌های این پایان نامه‌ها در کتاب «پایان نامه‌ها و رساله‌های برتر تقاضامحور دانشگاه ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور» نیز منتشر شد.

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • رویکرد جدید دانشگاه الزهرا برای نقش‌آفرینی استادان خانم
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • تغییرات بزرگ اینتر از راه می‌رسد
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز