Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا، ویژه برنامه های بزرگداشت آغاز امامت امام زمان (عج) متفاوت تر از سال های گذشته و در قالب کمک مومنانه به نیازمندان و برگزاری جشن های مجازی شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد جنوب کرمان در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا، ویژه برنامه های بزرگداشت این روز متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: به همین منظور تعدادی از کانون های این منطقه هزینه برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان (عج) را در قالب کمک مومنانه و طرح اطعام نیازمندان به تهیه سبد غذایی و یا توزیع غذای گرم اختصاص دادند.



وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون های مساجد برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع مهدویت، فرهنگ انتظار، ظهور و ویژگی های یک منتظر واقعی بود که بسته به شرایط موجود به صورت مجازی و یا حضوری با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


خوبی زاده ابراز کرد: علاوه بر این نیز برخی از کانون ها در لبیک به فرمان رهبری برای حضور مجدد نیروهای جوان و مخلص در عرصه مبارزه با کرونا، ایستگاه صلواتی توزیع ماسک راه اندازی کرده و هم زمان با این روز فرخنده کارگاه های تولید ماسک به همت بچه های مسجدی این کانون ها دوباره راه اندازی شد.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: برگزاری ختم صلوات و ختم قرآن کریم به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عج) یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت آغاز امامت امام زمان (عج) بود که در اغلب کانون ها به صورت مجازی برگزار شد.



وی اظهار کرد: همچنین در این روز تعدادی از کانون های فرهنگی هنری این منطقه اقدام به برگزاری مسابقه های کتابخوانی ویژه نوجوانان و جوانان و نیز مسابقه نقاشی و قصه گویی ویژه کودکان کردند.



خوبی زاده ادامه داد: از دیگر برنامه های بزرگداشت این روز که به همت بچه های مسجدی کانون ها اجرا شد می توان به آذین بندی مساجد و محله ها، پخش مولودی و دعای فرج از گلدسته های مساجد و برگزاری جشن های مجازی آغاز امامت امام زمان (عج) اشاره کرد البته تعداد اندکی از کانون ها نیز جشن های حضوری با حداقل جمعیت همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی را برگزار کردند.





مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه از مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان که همواره در راستای تعظیم شعائر الهی و بزرگداشت مناسبت های مذهبی به صورت خودجوش و جهادی فعالیت می کنند، تشکر کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان آغاز امامت امام زمان عج کانون های مساجد جنوب کرمان آغاز امامت امام زمان برنامه های بزرگداشت برگزاری جشن کانون ها خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود

امام جمعه همدان با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود گفت: پیامبر گرامی اسلام نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی، امروز در جمع امامان جماعت ادارات، با بیان اینکه نباید تنها به نماز خواندن در ادارات اکتفا شود، اظهار داشت: نیم ساعت قبل از اذان در ادارات حاضر شوید تا با کارمندان و افراد حاضر در آنجا به گفت‌وگو بپردازید.

وی با بیان اینکه این حضور فرصت مغتنمی است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود، گفت: پیامبر گرامی اسلام و امام علی(ع) نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در سیره علمای ما نیز این رفتار وجود داشته است، یادآور کرد: مرحوم آیت الله آخوند(ره) نام فرزندان افرادی که در مسجد حضور داشتند را نیز می‌دانستند و پیگیری احوال آنها بودند.

وی با تاکید بر اینکه این کشور متعلق به همه مردم است و همه ما در کنار هم برای پیشرفت آن تلاش می‌کنیم، عنوان کرد: خوب است اگر خدای نکرده یک نفر از کارکنان اداره که در آن حضور دارید بیمار شد، به عیادت او بروید و پیگیر درمان او شوید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه از این فرصت برای تبلیغ دین خدا استفاده کنید، اظهار کرد: میزان موفقیت در این کار را در نمازخانه ادارات می‌توان مشاهده کرد.

وی همچنین با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود، ابراز کرد: در طول هفته یک روز را در مسجد و یا مدرسه‌ای که در نزدیک اداره قرار دارد نیز حاضر شوید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور
  • نکات مهم در انتخاب و رزرو مسجد در مشهد