Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@06:12:03 GMT

پنل‌های خورشیدی بزرگ را دوست داریم!

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۴۲۴۳

پنل‌های خورشیدی بزرگ را دوست داریم!

آژانس فضایی اروپا اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام با انتشار این تصویر نوشت: ما پنل‌های خورشیدی بزرگ را دوست داریم و نمی‌توانیم دروغ بگوییم.

به گزارش ایسنا، در ۱۶ اکتبر، هر ۱۰ پنل خورشیدی کاوشگر اقمار یخی مشتری(Jupiter Icy Moons Explorer) یا (JUICE) به شرکت "ایرباس دیفنس اند اسپیس" در هلند رسیدند و حال آماده تبدیل شدن به دو بال خورشیدی فضاپیما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوشگر اقمار یخی مشتری یک سفینه فضایی بین سیاره‌ای است که توسط آژانس فضایی اروپا(ESA) در حال توسعه است و پیمانکار اصلی آن ایرباس دیفنس اند اسپیس می‌باشد. این ماموریت سه قمر مشتری به نام‌های گانیمد، کالیستو و اروپا را مطالعه خواهد کرد.

صفحات خورشیدی یکی از عناصر اصلی این مأموریت هستند که نیروی لازم برای اداره فضاپیما و استفاده از ابزارهای علمی را فراهم خواهند کرد. ابعاد هر صفحه حدود ۲.۵ متر در ۳.۵ متر است و پنج عدد از آنها در هر طرف فضاپیما قرار خواهند گرفت.

در کل مساحت آنها حدود ۸۵ متر مربع است. این فضاپیما در مسیر رفتن به سیاره مشتری، پروازهای در ارتفاع کم کمک گرانشی مختلفی را درسیاره زمین، زهره و مریخ انجام خواهد داد به این معنا که پنل‌های خورشیدی باید بتوانند در محدوده دمایی زیاد از مثبت ۱۱۰ درجه سانتیگراد تا منفی ۲۳۰ درجه سانتیگراد مقاومت کنند. کاوشکر مذکور قرار است در سال ۲۰۲۲ پرتاب شود و در سال ۲۰۲۹  نیز وارد سیستم جوویان(Jovian system) خواهد شد. سیستم جوویان مشتری، حلقه‌ها و اقمار آن را در بر می‌گیرد. این کاوشگر سیاره مشتری و سه قمر آن را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آژانس فضایی اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی

آفتاب‌‌نیوز :

هاردباکس و انواع آن برای نگهداری انواع اکسسوری و جواهرات مناسب است و بستگی به ابعادی دارد که شما به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که هاردباکس یا جعبه سخت تفاوت‌هایی با جعبه‌های معمولی و ساده دارد. همانطور که نامش پیدا است مقاومت و سختی بسیار بالاتری نسبت به سایر باکس‌ها دارد و ایمنی آن نیز به تبع بیشتر است. باکس‌ها به مرور زمان تغییرات زیادی داشته اند امروزه باکس‌ها در همه شکلی تولید می‌شوند و کسب و کار‌ها می‌توانند لوگو و برند خود را روی آن درج کنند تا در زمان فروش محصولات خود هم برای مشتری ارزش قائل شوند و هم به این صورت همیشه در ذهن مشتری ماندگار می‌شود. از طرفی ظاهر لوکس آن برای هدیه دادن بسیار مناسب است و جذاب‌تر جلوه می‌کند. هر ابعادی که تولید می‌شود برای یک سری محصولات مناسب است از این رو در وهله اول محصول خود را بشناسید و سپس سفارشات خود را ثبت کنید. برای معرفی کارگاه تولیدی با ما همراه باشید.

هارد باکس یه جعبه سخت؟

علت نام گذاری این جعبه به این دلیل است که جنس باکس‌های آماده و اختصاصی بسیار سخت و مقاوم است و دارای روکش کاغذ و چرم می‌باشد و از برش‌های فوم پلی اتیلن نیز تشکیل می‌شود. از طرفی دیگر با ظاهر‌های جذاب و تزئیناتی که به آن‌ها می‌دهند علاوه بر زیبایی، ایمنی محتویات جعبه بالا می‌رود و عمر طولانی هاردباکس سبب می‌شود که برای مصارف دیگر از سمت مشتریان استفاده گردد.

ویژگی‌های یک هاردباکس عالی!

مقاومت و ماندگاری بسیار بالا هاردباکس آماده نسبت به جعبه‌های مقوایی ساده هم از لحاظ مواد و هم ظاهر

محافظت و حفظ امنیت تمام عیار از محصول

امکان اضافه کردن طرح‌های مختلف، تصاویر و برجستگی‌های متعدد به جعبه سخت

حفظ و افزایش ماندگاری اسم برند نزد مشتریان

ایجاد تصور بهتر نسبت به محصول و کیفیت آن

امکان وارد کردن خاصیت مغناطیسی به جعبه

ظاهری ساده و در عین حال بسیار لوکس و جذاب

معرفی کارگاه تولیدی هاردباکس و انواع جعبه

کارگاه‌های تولیدی بسیاری در سراسر کشور مشغول به تولید انواع جعبه هستند که از ساده تا سخت دسته بندی می‌شوند. این دسته بندی بر اساس سفارش مشتری‌ها متغیر است بنا بر محصولی که می‌فروشند می‌توانند هاردباکس اختصاصی مورد نظر خود را سفارش دهند. زمانی یک کارگاه از دیگر کارگاه متمایز و خاص می‌شود که بهترین کیفیت را ارائه کند و دارای تضمین باشد. یعنی هاردباکس‌های خود را با ضمانت تحویل مشتری می‌دهد و در تعداد بالا به صورت عمده و تیراژ‌های پایین را نیز پشتیبانی می‌کند. کارگاه تولیدی آنباکس با سابقه درخشان هاردباکس‌های متنوعی برای مشتریان خود طراحی و تولید می‌کند و همواره در حال ایجاد ایده‌های نوین و خاص است.

همه چیز درباره هاردباکس و نحوه تولید آن؟!

تولیدات هاردباکس باعث شده تا اشیا درون آن ایمن‌تر بمانند و با گذشت زمان طرح‌ها و ایده‌های مختلفی در آن به وجود آمد.

به طور کلی جعبه‌ها به دو قسمت دسته بندی می‌شوند:

جعبه مقوایی چند لایه

لایه بیرونی از جنس نئوپان

در قسمتی که نئوپان وجود دارد برش‌های به طوری زده می‌شود که چند سوراخ در آن ایجاد شده و سپس داخل آن آهنربا کار می‌شود.

همه باکس‌ها آهن ربا دارند؟

وجود آهن ربا در باکس بسته به طرح و مدل آن دارد، ولی باعث می‌شود جلوه شیک تری به کار دهد و امنیت بیشتری داشته باشد.

در مرحله بعد از کاغذ نرم و منعطف استفاده می‌کنند و در داخل و خارج جعبه قرار می‌گیرد و با وجود کاغذ نئوپان‌ها دیده نمی‌شوند. برای زیبا سازی جعبه از عناصر بسیاری استفاده می‌کنند تا زیبایی ظاهری آن دو چندان شود مانند

اکلیل

مغناطیس

برجستگی‌ها

روبان

کاربرد‌های هارد باکس

جعبه‌ها کاربرد‌های بسیاری در جهان دارند و در شرکت‌های بسیاری استفاده می‌شوند. از هاردباکس‌ها در قنادی، شرکت‌های ارایشی بهداشتی و طلا و جواهرات، انواع اکسسوری ها، لباس و ... استفاده می‌شود برخی دیگر از کاربرد‌های آن به شرح ذیل است:

شرکت‌های آرایشی و بهداشتی

شرکت‌های بزرگ تولید کننده تلفن‌های همراه

صنایع الکترونیکی

بسته بندی ویژه مخصوص صادرات

صنایع مواد غذایی و خوراکی

زیور آلات و صنایع کادویی

انواع هارد باکس‌هایی که می‌توانید سفارش دهید

هارد باکس تلسکوپی (Full telescoping)

هارد باکس شیاردار (Neck and Shoulder)

تلسکوپی کشویی (Tray and Sleeve)

جعبه سیگاری (Cigar Box)

جعبه سخت کتابی (Book Box)

قیمت و نحوه سفارش هارد باکس

قیمت و نحوه سفارش هارد باکس

کارگاه تولیدی آنباکس (unboxpack.com) یکی از کارگاه‌هایی است که در حداقل تیراژ به مشتریان خدمات رسانی می‌کند تا بتوانند راحت‌تر خرید کنند. قیمت هاردباکس‌ها به نسبت ابعاد، تعداد، اختصاصی و آماده بودن، میزان عناصر تجملی، تزئینات متغیر است؛ از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم در وهله اول مدل خود را انتخاب کنید و سپس با راهنمایی‌های آنباکس سفارش خود را ثبت کنید.

حرف آخر

کارگاه‌های تولیدی هاردباکس‌های گوناگونی تولید می‌کنند که آماده و اختصاصی آن بسته به سلیقه مشتری را دارد و محدودیتی در این زمینه نیست. به همین خاطر می‌توانید هر مدلی که مد نظر شما است با هر تعدادی سفارش دهید و به کسب و کار خود رونق دهید به این صورت مشتری، فروشگاه یا محلی که از آن خرید کرده است را برای همیشه در ذهن خود نگه می‌دارد.

دیگر خبرها

  • شکست بزرگ‌ترین پروژه انرژی تجدیدپذیر تاریخ
  • کشفی تازه: زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند
  • رضا داوری اردکانی درگذشت عباس شریفی را تسلیت گفت
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی
  • خورشید پنج میلیارد سال دیگر کل زمین را خواهد بلعید
  • جیلی گلکسی ئی5 ؛ رونمایی از یک شاسی بلند 1.3 میلیاردی (+تصاویر)
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره ۲۰ ساله آلمانی
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره 20 ساله آلمانی
  • راهکار‌های کلیدی افزایش فروش با هوش مصنوعی