Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:15:48 GMT

فلسطینی های کرانه باختری تصویر ماکرون را آتش زدند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۴۲۷۷

فلسطینی های کرانه باختری تصویر ماکرون را آتش زدند

اهالی کرانه باختری در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) در پاریس، تصویر رئیس جمهوری این کشور را به آتش کشیدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین وفا، در این تجمع اعتراض آمیز که رهبران فلسطین هم حضور داشتند، معترضان پلاکاردهایی در ابراز وفاداری به پیامبر  اسلام در دست داشتند و شعارهایی علیه امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه سردادند و گفتند، امتی که رهبرش حضرت محمد (ص) باشد، سرنگون نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها اهانت به پیامبر اسلام یا دیگر پیامبران را رد و تصاویر ماکرون را آتش زدند.

احمد مبارک، از رهبران جنبش حماس در این تجمع گفت، این جسارت ماکرون باید با خشم همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان پاسخ داده شود.

ساموئل پتی، معلم فرانسوی تاریخ و جغرافیا، در کلاس درسش طی اقدام توهین آمیز کاریکاتور پیامبر اسلام (ص) را به دانش آموزانش نشان می دهد و در اثر این کار چند روز پیش توسط یکی از شاگردان خود کشته می شود.

ماکرون در واکنش به این اتفاق متعهد شد، فرانسه به کشیدن کاریکاتورهای موهن ادامه دهد. او مسلمانان فرانسه را "جدایی طلب" خواند و گفت، اقدامات جدیدی برای ممانعت از انتشار افراط گرایی میان مسلمانان فرانسه اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين اهانت به پیامبر اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها

نظامیان رژیم اسرائیل به بهانه تلاش برای انجام عملیات، به سمت دو فلسطینی تیراندازی کرده و آن دو را به شهادت رساندند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم اسرائیل به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم از وقوع تیراندازی در چهارراه «بیت عینون» واقع در شمال الخلیل واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بنا به ادعای رسانه‌های رژیم اسرائیل دو نفر قصد انجام عملیات شهادت طلبانه داشته‌اند. بر اساس تصاویر منتشر شده، نظامیان رژیم اسرائیل به مجریان عملیات ضد صهیونیستی تیراندازی کرده و آنها را به شهادت رسانده‌اند.

تا این لحظه جزئیاتی از این حادثه منتشر نشده و هویت شهدا مشخص نشده است.

فراخوان حماس برای تشدید مقاومت در کرانه باختریفراخوان حماس برای تشدید تقابل با اشغالگران در کرانه باختری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • بمباران وحشیانه خانه‌ها و مدرسه‌ها در غزه
  • شماری از شهرک نشینان اسرائیلی محل نگه‌داری دام و گوسفندان متعلق به ساکنان کرانه باختری در «برقه» شرق رام‌الله را آتش زدند (فیلم)
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه
  • عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در کرانه باختری
  • حمله مجدد اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها