Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، روسیا الیوم نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در این باره به خبرنگاران گفت: "ما چیزهای زیادی در آینده خواهیم داشت و معتقدم همه را به دست خواهیم آورد. توافق های بسیار بیشتری بعد از انتخابات آمریکا اعلام می شود. ما اکنون کارهای زیادی را باید انجام می دهیم."

وی اما  به جدول زمانی مشخصی برای این مساله اشاره نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم صهیونیستی اخیراً توافقنامه صلحی را با امارات متحده عربی و دو توافق نامه عادی سازی با بحرین و سودان امضا کرد.

 

اخبار مرتبط هدف اقدامات تحریک آمیز اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه چیست؟/ تحلیل 4 کارشناس کارشناس مسائل خاورمیانه: طرح نتانیاهو عملی شود، انتفاضه‌ی خونینی پیش‌رو داریم تظاهرات در سراسر جهان علیه طرح «معامله قرن» حمید قزوینی: معامله قرن قطعا به نتیجه نمی رسد/ ترامپ می‌خواهد هرطور شده پیروز انتخابات آتی آمریکا باشد زخم زدن بر ژنرالی که در صف اول می‌رزمد فقط یک اشتباه سیاسی نیست

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا ترامپ اسرائیل آماده سازی روابط با اسرائیل سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین

رهبر انصارالله یمن کمک به ملت فلسطین را مسئولیت بزرگ کشور‌های اسلامی دانست، اما موضع رسمی اکثر کشور‌های عربی و اسلامی در خط مقدم را به گونه‌ای دانست که تمایلی به حمایت از فلسطین ندارند.

به گزارش ایسنا، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن گفت: موضع رسمی اکثر کشور‌های عربی و اسلامی از سوی کسانی است که تمایلی به حمایت از فلسطین ندارند. برخی افراد سهل انگاری می‌کنند، برخی دیگر در تجاوزات شریک هستند و برخی دیگر در چندین زمینه به دشمن کمک می‌کنند.

رهبر انصارالله گفت: جریان تکفیری یک جریان فتنه‌گر بزرگ است که ده‌ها هزار نفر به آن تعلق دارند، اما حرکت آن تحت عنوان جهاد در مسیر درستی نیست. جنبش تکفیری برای گسترش نزاع و کشتار مردم در بازارها، مساجد و مراسم مذهبی و اجتماعی حرکت کرد. جریان تکفیری زیر پرچم اسلام بیش از ۴۰۰۰ عملیات انتحاری در عراق، اقداماتی جنایتکارانه از جمله ذبح بی‌گناهان با چاقو، مثله کردن اجساد و سر بریدن تحت عنوان «جهاد» انجام داد. جنبش تکفیری با حمایت مادی عظیم رژیم‌های عربی و حمایت سیاسی و رسانه‌ای صد‌ها هزار مسلمان را کشت. جریان تکفیری با دشمن اسرائیلی که از نظر نص قرآن اولین دشمن اسلام محسوب می‌شود، هرگز مقابله نکرد! تکفیری‌ها با این که هزاران نفر جنگجو و انتحاری داشتند، نه از لحاظ نظامی با فلسطین همراهی کردند و نه در سطح رسانه‌ای.

او گفت: رژیم سعودی و امارات حتی در رسانه‌های خود در راستای منافع اشغالگران اقدام می‌کنند و اظهارات صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را کاملا پذیرفته‌اند. رژیم سعودی و امارات، خود را رهبران و حامیان کشور‌های عربی معرفی کردند، اما هیچ تلاشی برای حمایت از فلسطین نکردند.

وی افزود: دشمن اسرائیلی دشمن تمام ملت است و اگر جهاد و فداکاری مردم فلسطین نبود شر دشمن به کشور‌های دیگر سرایت می‌کرد. دشمن با کاری که در فلسطین انجام می‌دهد ثابت می‌کند که به قوانین و آداب و رسوم و سازمان‌ها و نهاد‌های بین‌المللی توجهی نمی‌کند. دشمن اسرائیلی هر روز در غزه نسل‌کشی می‌کند. تجاوزات "اسرائیل" به باریکه غزه حتی در عید فطر نیز متوقف نشد. رژیم صهیونیستی با جنایات و نسل کشی نمی‌تواند تصویر ارتشی پیروز را برای خود ترسیم کند. جنایات اشغالگران در کرانه باختری برای بیرون کردن فلسطینی‌ها تشدید شده است.

الحوثی تاکید کرد: ما به برادر اسماعیل هنیه شهادت فرزندان و نوادگانش را تسلیت می‌گوییم. دشمن با جنایات خود به هیچ شکلی از پیروزی دست نیافته است. آمریکایی‌ها همچنان بر جلوگیری از آتش بس اصرار دارند و بر ادامه تجاوزات و جنایت‌ها در نوار غزه تاکید دارند. هیچ راه حل و صلحی در منطقه وجود ندارد مگر با توقف محاصره و تجاوز به غزه.

وی افزود: ایالات متحده در کنار کشور‌های اروپایی که این رژیم را به رسمیت شناختند و متأسفانه برخی کشور‌های عربی عملیات برای مقابله با واکنش ایران را رهبری کردند. مایه تاسف است که برخی رسانه‌های عربی علیرغم حمایت تهران از مردم فلسطین در سطوح مختلف، تلاش کردند واکنش ایران را از فلسطین جدا کنند. کسانی هستند که سعی کردند پاسخ ایران به منزله حمایت مفید و مستقیم از مردم فلسطین و مجاهدین در نوار غزه بود.

رهبر انصارالله گفت: ویژگی واکنش ایران قدرت و شتاب بود و مشخصه آن پرتاب آن از خاک ایران با حجم عظیمی از موشک، پهپاد و قابلیت‌های نظامی مهم. پاسخ ایران مهم و قوی بود. پاسخ ایران قوانین تعامل را تعیین کرد که «هر گونه تجاوزی بی پاسخ نخواهد ماند. ایجاد قوانین تعامل برای «پاسخ به هر حمله» بدون توجه به تلاش برخی برای کم اهمیت جلوه دادن اهمیت آن، اهمیت راهبردی داشت.

وی با بیان اینکه پاسخ ایران از نظر کمّی و کیفی بسیار قدرتمند بود، تصریح کرد: دشمن در تلاش بود جمهوری اسلامی را منصرف کند که از خاک خود پاسخ ندهد. ایران یکی از مهمترین پایگاه‌های نظامی دشمن را در فلسطین اشغالی هدف قرار داد؛ لذا اگر از این بعد، حمله کند، با پاسخ محکم و قاطعی روبرو خواهد شد.

رهبر انصارالله گفت: مردم فلسطین برای اولین بار شاهد صحنه شگفت انگیزی با موشک باران پایگاه‌های دشمن خود بودند. ملت فلسطین خوشحال است؛ زیرا می‌بیند، کشوری هست که جرأت کند اسرائیل را در این سطح، هدف قرار دهد. جای تاسف است که برخی رسانه‌های عربی همان موضع آمریکایی و اسرائیلی را در قبال واکنش ایران اتخاذ کردند. عملیات ایران معادله پاسخ به تجاوز اسرائیل را تایید کرد و به دوران مباحات پایان داد. پاسخ به تجاوز به یک فرمول ثابت تبدیل شده است و دشمن اسرائیلی اکنون به خوبی از آن آگاه است. دشمن اسراییلی ده‌ها سال است که عادت کرده به کشور‌های عربی و اسلامی حمله کند، اما پاسخی دریافت نکند و حداکثر در برخی موارد به سازمان ملل شکایت شود.

هرگونه اقدامی علیه دشمن اسرائیل در حال حاضر به نفع فلسطین است. فرانسه و انگلیس از رژیم صهیونیستی حمایت کردند. ایران مجدانه تلاش‌های فراوانی برای ایجاد مانع و مهار این رژیم انجام داد. پیشنهاد‌هایی به برادران ما در ایران شد تا آن‌ها را از پاسخ دادن منصرف کنند، زیرا دشمنان نگران هر موضعی است که به نفع مردم فلسطین باشد. دشمنان می‌خواهند مردم فلسطین را منزوی کنند تا رژیم اسرائیل آزاد، آسوده، در امان و عاری از هرگونه خطری باشد. متأسفانه برخی از کشور‌های عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند. تمهیدات گسترده‌ای برای مقابله با پاسخ ایران وجود داشت و آمریکا رهبری این کار را بر عهده داشت. برخی از کشور‌های عربی برای مقابله با واکنش ایران، همسو با کشور‌های اروپایی اقدام کردند. نیرو‌های آمریکایی با هدف مقابله با پاسخ ایران و رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های آن، برای دشمن اسرائیلی، ۷ کمربند و لایه امنیتی ساختند.

وی افزود: جبهه ما در یمن ظرف دو هفته به ۱۴ عملیات پشتیبانی رسیده است. جبهه ما در یمن ۹۸ کشتی مرتبط با دشمن اسرائیلی را هدف قرار داد. ما به واشنگتن، لندن و دیگران اطمینان می‌دهیم که هیچ کس موفق نخواهد شد عملیات پشتیبانی که از جبهه ما آغاز شده است را متوقف کند. بسیج کشتی‌های جنگی در حمایت از اسرائیل و آمریکا به نفع هیچ‌کس نیست. ما تاکید می‌کنیم که هیچ خطری متوجه ناوگان اروپایی و ... تا زمانی که با دشمن اسرائیلی ارتباط نداشته باشد، وجود ندارد. خسارات دشمن اسرائیلی به دلیل ممانعت از عبور ناو‌ها و ناو‌های مرتبط با آن سنگین است. راه حل به نفع همه پایان دادن به محاصره نوار غزه است. عملیات ما ادامه دارد و دیگران چاره‌ای جز توقف تجاوز به نوار غزه و پایان محاصره ندارند.

دیگر خبرها

  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم صهیونیستی زد
  • وجوه فراملی و فرانظامی عملیات‌ «وعده‌صادق»
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان