Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته یک گروه ضد اشغال ، اسرائیل برای اولین بار از سال ۲۰۰۲ ساخت واحدهای مسکونی برای یهودیان را در شهر الخلیل در کرانه باختری تصویب کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، به گفته یک گروه ضد اشغال ، اسرائیل برای اولین بار از سال 2002 ساخت واحدهای مسکونی برای یهودیان را در شهر الخلیل در کرانه باختری تصویب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گروه حقوق بشری Peace Now ، که عملیات ساخت و ساز شهرک سازی در سرزمین اشغالی را پیگیری می کند ، روز سه شنبه گفت که مقامات نظامی اسرائیل به ساخت 31 واحد مسکونی برای مهاجران یهودی در قلب شهر الخلیل چراغ سبز نشان داده اند.

 

این گروه گفت: تلاش برای ایجاد فشار در این ساخت و ساز از 31 واحد شهرک سازی قبل از انتخابات ایالات متحده اقدامی خلاف مقررات بین المللی است که منافع ملی و روابط اسرائیل را در صحنه جهانی تهدید می کند.

 

حدود 200هزار  فلسطینی در شهر الخلیل ساکن هستند ولی در سال های اخیر 800 واحد مسکونی برای مهاجران یهودی ساخته شده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: الخلیل کرانه باختری فلسطین شهر الخلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرهاد زیویار امروز ۲۷ فروردین ماه در مراسم واگذاری ۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور که با حضور رئیس جمهور و به صورت وبیناری برگزار شد، گفت: سهم لرستان در واگذاری مسکن به مددجویان کمیته امداد هزار و ۷۴۱ واحد بوده که در مقایسه با آمار کل کشور و جمعیت استان نشان دهنده‌ی عملکرد خوب دستگاه‌های مربوطه در لرستان است. 

وی اعتبار هزینه شده برای این تعداد واحد مسکونی را ۸۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی ۴۸ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • واگذاری یک هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس