Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین حاتمی، در واکنش به انتقاد سخنگوی دولت از ارائه طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس که ادعا کرده منابع پیشنهاد شده برای اجرای آن قابل تحقق نیست، اظهار داشت: بی‌تردید پیش‌بینی منابع لازم برای اجرای یک طرح از مهمترین اقداماتی است که طراحان بدان توجه کرده و می‌توان گفت جزء لاینفک طرح‌های ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت در کارگروه تعیین منابع لازم برای اجرای طرح تامین کالاهای اساسی حضور داشت

نماینده  کلیبر ،خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: منابع لازم برای اجرای طرح تامین کالاهای اساسی نیز در پی همراهی دولت و مجلس و با تشکیل کارگروهی مشترک احصاء شد و به گونه‌ای تعیین شد که در زمان اجرای آن هیچ گونه حواشی را به همراه نداشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به عنوان کمیسیون اصلی طرح تامین کالاهای اساسی را با حضور کارشناسان مربوطه به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و سایر کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون اجتماعی نیز به عنوان کمیسیون فرعی آن را همراهی کردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون تمام نمایندگان مجلس به منظور رفع مشکلات معیشتی مردم مصمم به تصویب و پیگیری روند اجرای این طرح هستند و تلاش می‌کنند تا به سرعت به سرانجام برسد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس کالاهای اساسی تبریز نماینده کلیبر خداآفرین و هوراند در مجلس حسین حاتمی خبرگزاری فارس فارس تبریز خداآفرین کلیبر هوراند برنامه بودجه محاسابات تامین کالاهای اساسی نماینده کلیبر خداآفرین و هوراند در مجلس طرح تامین کالاهای اساسی برای اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران در دیدار با استاندار قم با اشاره به اینکه این بانک در یک سال گذشته مبلغی بالغ بر ۵۰ همت تسهیلات قرض الحسنه در کل کشور پرداخت کرده گفت: در حال حاضر مجموعه بانک ملی در چند پروژه سرمایه‌گذاری در استان قم مشارکت می‌کند.

وی همچنین در این دیدار گفت: تلاش می‌کنند تا میزان تسهیلات قرض الحسنه و تسهیلات خرد در سطح استان قم را افزایش دهند.

سیدمحمدآقامیری استاندار قم با تاکید بر اینکه لازم است مبلع و تعداد ارائه تسهیلات قرض الحسنه در استان قم افزایش یابد گفت: در شش ماه گذشته با بیش از ۳هزار نفر از مردم استان قم در قالب ملاقات مردمی دیدار داشته که بیش از ۱۹۰۰ نفر آنها خواستار تسهیلات بودند.

وی همچنین از مدیرعامل بانک ملی ایران خواست تا شرکت‌های سرمایه‌گذاری خود را به قم معرفی کند تا در این استان اقدام به سرمایه‌گذاری‌هایی با رقم‌های بالا انجام دهند چرا که این اقدام باعث می‌شود نرخ ۸ درصدی بیکاری در قم تعدیل شود.

آقامیری وجود تعداد زیاد اتباع در قم را یکی از عوامل بالا رفتن نرخ بیکاری در استان قم دانست و گفت: در صورتی که شرکت سرمایه گذاری از سوی بانک ملی در قم معرفی شود این قول را می‌دهیم تا مجوز فعالیت‌های آنها را در کمترین زمان ممکن اخذ کنیم.

همچنین تسریع در بهره‌برداری و تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی یکی از مباحث مطرح شده در این دیدار بود که با پیگیری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و همچنین استاندار مقرر شد موافقت و تاییدیه از آقای فرزین رئیس کل بانک مرکزی ایران گرفته شود و در سرمایه‌گذاری و تکمیل این پروژه مشارکت کند.

عملیات اجرایی طرح کمربندی کنار گذر غربی قم تهران و آزادراه قم _سلفچگان _ راهجرد_ اراک با نام سردار شهید سلیمانی که با هدف رفع گره ترافیکی ورودی شهر قم از مسیر آزادراه قم – تهران، جاده قدیم قم – تهران و محور قم سلفچگان از خرداد سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، با گذشت بیش از سه سال، هنوز پیشرفت چندانی نداشته است.

دیگر خبرها

  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی صنایع و واردات در برابر صادرات
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • برگ برنده ایران در تامین امنیت غذایی/انبارها پُر از کالاست