Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:03:27 GMT

رفع مشکل کمبود گاز مایع در قزوین

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۴۶۷۶

رفع مشکل کمبود گاز مایع در قزوین

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: مشکل کمبود گاز مایع با تغییر پیمانکار توزیع کننده مرتفع و از این پس شهرهای استان مشکلی در این رابطه نخواهند داشت.

به گزارش جماران، مصطفی صالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در خصوص عدم تخصیص کامل سهمیه گاز مایع به استان و نارضایتی شهروندان، بلافاصله اقدامات لازم در این رابطه از سوی دستگاه‌های ذیربط به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بیشترین میزان مصرف گاز مایع در استان را شهریور و مهرماه هر سال دانست و تاکید کرد: با توجه به سهمیه ۲ هزار و ۲۳۳ تنی گاز مایع به استان در مهرماه گذشته، تنها ۷۵ درصد آن، یعنی یک هزار و ۶۸۴ تن جذب و در سطح شهرها توزیع شده بود که این میزان پاسخگوی نیاز شهروندان نبود.

صالحی با بیان اینکه مشکل اصلی در حوزه پخش گاز مایع مساله حمل و نقل و توزیع این فرآورده بوده و برهمین اساس تصمیم به تعویض پیمانکار و واگذاری این وظیفه به پیمانکار جدید شدیم، اظهار داشت: این در حالی بود که در ماه‌های گذشته تنها ۳۸ درصد از سهمیه اختصاصی گاز مایع به استان جذب و توزیع شده بود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اضافه کرد: برای جلوگیری از کمبودهای احتمالی در این زمینه، از این پس و با کمک سازمان صمت، فرمانداری و بخشداری‌ها نظارت جامع و کاملی بر نحوه میزان تخصیص و توزیع گاز مایع در مناطق مختلف استان صورت می‌گیرد. 

این مسوول با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و نیاز مبرم برخی روستاها به نفت سفید، به خصوص روستاهایی که در مناطق سردسیر و کوهستانی قرار دارند، افزود: شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی استان ملزم به ذخیره سازی نفت سفید و توزیع آن از اواخر شهریورماه بوده و در صورت عدم انجام این کار اقدامات لازم در این زمینه باید در اسرع وقت از سوی این دستگاه به عمل آید.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا کمبود گاز مایع رفع کمبود گاز مایع تأمین گاز مایع توزیع گاز مایع سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین