Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@09:02:07 GMT

صف‌ فروش ۷هزار میلیاردی بورس تهران!

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۴۷۴۸

صف‌ فروش ۷هزار میلیاردی بورس تهران!

به گزارش اقتصادآنلاین، تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش دی، شپنا و وآیند به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک دی هزار و ۲۰۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید ولپارس، گدنا و قثابت در نوبت انتظار است.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۹۰میلیارد تومان (۶۳ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر سه هزار میلیارد تومان (۴۴ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰۷نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بانک دی به ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش هزار و ۹۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فرآورده‌های نفتی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۶۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سایر واسطه‌گری‌های مالی» با تقاضای خرید پنج میلیارد تومانی همراه است. این جدول حدود ۴۰ درصد از هفت هزار و ۴۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۶۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۴۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۹هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

پربیننده ترین قیمت دلار ثبت نام خودرو سایپا (۹۹/۷/۲۳) ثبت نام سایپا/ زمان قرعه‌کشی ثبت نام سایپا ادامه دارد +لینک ثبت نام ایران خودرو +لینک ثبت نام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت بورس تحلیل بورس پیش بینی بورس صف فروش بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس ارزش بورس سهام عدالت بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا وضعيت بورس امروز اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران وضعیت بازار بورس صفوف فروش بورس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شرکت کارگزاری بیمه، پنجمین شرکت فرعی زیرمجموعه ثفارس!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، ثفارس به عنوان یکی از شرکت های بورسی فعال در صنعت عمران و ساخت و ساز؛ طی تفاهم‌نامه‌ای مورخ ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ متعهد به خرید ۵۱٪ سهام شرکت کارگزاری بیمه سروش امید ایرانیان گردیده است. این شرکت عمرانی با خرید کارگزاری بیمه به دنبال چیست؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iol

دیگر خبرها

  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برداشت 200 هزار میلیاردی دولت از بورس برای کسری بودجه
  • (ویدئو) تامین کسری بودجه دولت با برداشت ۲۰۰ هزار میلیاردی از بورس
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی
  • یک شرکت کارگزاری بیمه، پنجمین شرکت فرعی زیرمجموعه ثفارس!
  • گزارش بورس امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳