Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اسمعیل پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه نیروهای سازمان آتش‌نشانی سمنان در مهرماه سال جاری به ۱۱۱ مورد حادثه و حریق امدادرسانی کردند، ابراز داشت: در مجموع این عملیات‌ها طی ماه گذشته ۵۹ نفر (مرد و زن) نجات یافتند.

وی بابیان اینکه آتش‌نشانان ۴۵ مورد حوادث آتش‌سوزی را در مهرماه پوشش دادند، افزود: از این میزان بیشترین تعداد آن ۱۷ مورد آتش‌سوزی ساختمان‌های متروکه و ضایعات، ۹ مورد حریق وسایل نقلیه و هفت مورد حریق پارک‌ها و فضای سبز را به خود اختصاص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه ۶۶ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: بیشترین آمار حوادث با ۳۱ مورد مربوط به محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور و ۱۸ مورد گرفتن حیوانات موذی بوده است.

اسمعیل پور با بیان اینکه تعداد ۱۰ مورد از این حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ‌داده است، در ادامه تصریح کرد: این حریق‌ها و حوادث همگی توسط نیروی‌های عملیاتی آتش‌نشانی سمنان به‌خوبی پوشش داده‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به یک هزار و ۷۲۸ تماس با سامانه ۱۲۵ پاسخ داده است، افزود: که از این میزان تماس با مجموع ۵۹ ساعت و هشت دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین سه دقیقه و ۳۹ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

کد خبر 5058250

منبع: مهر

کلیدواژه: سمنان آتش نشانی عملیات امداد و نجات ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته این سازمان یک هزار و ۵۷۸ عملیات را در سطح شهر سمنان پوشش داده است، ابراز داشت: طی این عملیات‌ها یک هزار و ۵۹ نفر نجات داده شدند.

وی ضمن بیان اینکه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: از این تعداد ۵۲۸ مورد انواع حریق و یک هزار و ۵۰ مورد سایر حوادث را در بر دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه بیشتر حریق‌ها ناشی از بی احتیاطی، نقص فنی خودرو و اتصالی برق بوده است، ابراز داشت: ۱۴۲ مورد حریق‌ها از ساختمان‌های متروک، ضایعات و سطل‌های زباله اتفاق افتاده است.

خادمیان ضمن بیان اینکه ۸۲ مورد حریق منازل مسکونی و ۶۸ مورد دیگر مربوط به خودروها بوده است، تصریح کرد: ۸۸ حریق خارج از محدوده شهری نیز پوشش داده شدند.

وی بابیان اینکه در ۳۷۹ مورد افراد از کابین آسانسور و ۱۴۹ نفر از اماکن و منازل نجات یافتند، افزود: ۲۱۴ مورد نیز گرفتن حیوانات موذی بوده است.

کد خبر 6087860

دیگر خبرها

  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم