Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس چهارشنبه ۷ آبان ۹۹ گفت: عصبانیت و هتاکی که امروز در جهان به ظاهر متمدن نسبت به پیامبر اعظم (ص) به خصوص در افراد دون مایه مکرون می‌بینیم نشأت گرفته از بیداری و وحدت است.

نائب رئیس مجلس اظهار داشت: اگر امروز امت اسلامی ید واحده باشند قدرتی عظیم ایجاد خواهد شد که هیچ جهانخواری یارای مقابله با آن را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ ما نیز موظفیم در داخل سرزمین خود نمونه عملی این وحدت باشیم، جامعه‌ای بر پایه محبت و وحدت بسازیم نه بر پایه خشم  تفرقه و وحدت در بین اقوام،‌مذاهب و وحدت بین کارگزاران نظام حول محور ولایت و امامت که همان نور پیامبر است و خدمت بی‌منت به مردم.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد:‌ما باید خود نمونه عملی این وحدت و محبت باشیم تا دیگران از ما بپذیرند؛ ما به عنوان نمایندگان مردم با تمام وجود آرزومندیم جامعه‌ای توحیدی و پر از محبت محمدی (ص) بسازیم. لذا شبانه‌روزی و با اخلاص دست تمام برادران خود را در سایر قوا برای ایجاد چنین جامعه‌ای می‌فشاریم و به دیگران هم توصیه می‌کنیم حول محور امام جامعه خود را صرف خدمت به مردم کنند.

نائب رئیس مجلس اظهار داشت: کارهای خوبی در جهت اصلاح امور در مجلس شورای اسلامی آغاز شده، اصلاح خود مجلس، اصلاح نظام سیاسی کشور و به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مردم اصلاحاتی آغاز شده است.

وی ادامه داد: نمایندگان در کمیسیون‌ها و هیأت رئیسه مجلس،‌مرکز پژوهش‌ها و به خصوص ریاست مجلس تمام توان خود را برای این امر گذاشته‌اند. شرایط موجود در شان ملت بزرگ ایران نیست و باید کاری کرد.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: خوشحالیم که در اخبار شنیدیم دولت محترم از نظرات و مصوبات استقبال می‌کنند.امیدواریم این در عمل محقق شود. اکنون چندین طرح اقتصادی مهم در دستور کار مجلس است. همین امروز بحث مهم ارتقاء معیشت مردم را در دستور داریم که کمیسیون برنامه بودجه زحمت آن را کشیده است. 

نائب رئیس مجلس اظهار داشت: وقتی صحبت از استقبال می‌کنیم معنی‌اش همراهی است و این همراهی یعنی کارشناسان مورد اعتماد دولت در جلسات مجلس شرکت کنند، مشفقانه نظر دهند تا طرح اصلاح شود. ولی وقتی تصویب شد آن را با تمام قوا اجرا کنند.

وی ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت بورس افزود: به مسئولین مربوطه تذکر می‌دهم که مردم با اعتماد به سخنان دولتمردان سرمایه‌های اندک خود را به بازار بورس و سرمایه آوردند اما امروز دچار ضرر و زیان شدند. لازم است مسئولین مربوطه هر چه زودتر به این وضع سروسامان دهند و با خاطیان که تعدادشان متاسفانه زیاد هم است برخورد لازم صورت گیرد.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: از ورود قوه قضائیه به این امر و دستور رئیس قوه قضائیه در همین باره استقبال می‌کنیم. امیدوارم ورود قوه قضائیه باعث شود برخی اختلالات به وجود آمده برطرف شود.

کد خبر 560767 برچسب‌ها امیرحسین قاضی‌زاده بورس تهران مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: امیرحسین قاضی زاده بورس تهران مجلس شورای اسلامی قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل ابوترابی، از رایزنی های نامزدهای ریاست مجلس با منتخبان مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: محمد باقر قالیباف در حال برگزاری نشست‌هایی به صورت فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم با موضوع و دستور کار ریاست مجلس آینده است.

بنابر گزارش ایرنا، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین مجتبی ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی نیز دیدارهای فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم برای معرفی خود به عنوان نامزد ریاست مجلس و ارائه برنامه‌هایشان برنامه ریزی کرده‌اند.

وی افزود: ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی در تماس‌های تلفنی با بنده، آمادگی‌شان برای نامزدی ریاست مجلس آینده را اعلام کرده و عنوان کردند که با توجه به اینکه این توانمندی را برای بر عهده گرفتن ریاست مجلس آینده در خود می‌بینند پا در عرصه گذاشته‌اند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: آقای قالیباف نیز در مذاکرات حضوری که با بنده و نمایندگان داشتند، آمادگی خود برای ریاست مجلس آینده و نامزدی برای این جایگاه را اعلام کردند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کنار گزینه‌های ریاست مجلس، حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز خود را به عنوان گزینه نائب رئیسی مجلس به منتخبین معرفی کرده است.

وی افزود: همچنین منتخبین مجلس دوازدهم در نشست‌هایی که داشته‌اند تصمیم گرفتند تا فراکسیونی سیاسی در مجلس دوازدهم تشکیل دهند و در واقع سنگ بنای چنین فراکسیونی در این نشست‌ها گذاشته شده است و تا زمانی که اسم نهایی برای این فراکسیون انتخاب شود و مابقی نمایندگان در دور دوم انتخابات مشخص شوند بنا شده نام این فراکسیون همان فراکسیون انقلاب اسلامی باشد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899200

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند