Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: طرح برق امید یک طرح ملی بوده که به دنبال حمایت از افرادی است و از این سرمایه گران‌بها به درستی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس این طرح قرار است هزینه‌ای از خانوارهایی که جزو مشترکین کم مصرف بوده دریافت نشود، افزود: خانوارهایی جزو گروه مشترکین کم مصرف قرار می‌گیرند که در مناطق عادی از ابتدای مهرماه تا ابتدای خرداد 80 کیلو وات ساعت یا کمتر مصرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: مشترکین کم مصرف در ایام گرم سال که از یک خرداد تا انتهای شهریورماه ادامه دارد بایستی 100 کیلو وات بر ساعت یا کمتر از آن مصرف کنند، همچنین بر اساس بررسی‌هایی که صورت گرفته حدود 15 درصد مشترکین لرستانی جزو این گروه هستند.

رستمی با اشاره به اینکه حدود پنج درصد خانوارهای لرستانی جزو مشترکین پر مصرف این شرکت هستند، تصریح کرد: این گروه حدود 30 درصد برق مصرفی در بخش خانگی استان را مصرف می‌کنند که در طرح برق امید تا پایان خردادماه به آن‌ها فرصت داده می‌شود مصرف خود را مدیریت کنند یا از سلول‌های خورشیدی استفاده کنند، در غیر این صورت هزینه برق آنان 10 درصد بیشتر از سایر مشترکین محاسبه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خانوارهایی جزو مشترکین پر مصرف هستند که میزان مصرف آنان از ابتدای مهرماه تا آغاز خرداد ماه بیش از 200 کیلو وات بر ساعت و در ماه‌های گرم سال بیش از 300 کیلو وات بر ساعت باشد.

انتهای پیام/85020

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان مصرف امید برق کیلو وات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از رفع تداخل ۹۰ درصد پلاک‌های مشمول رفع تداخل اراضی کشاورزی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمدحسین عطایی امروز -سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین- در نشست کمیسیون رفع تداخلات اراضی که در سالن جلسات ریاست این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: اعضای کمیسیون رفع تداخل تمرکز و دقت جدی بر پلاک‌هایی که رفع تداخل می‌شوند داشته باشند تا حقی از کسی تضییع نشود.

وی بر لزوم تسریع روند اجرای رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان تأکید کرد و افزود: نحوه نظارت بر طرح‌های واگذارشده کشاورزی توسط نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان انجام شود. مشاوران طرح‌های مختلف واگذار شده بخش کشاورزی بایستی طی سال دو بار گزارش دهی از روند فعالیت‌های خود داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از رفع تداخل ۹۰ درصد پلاک‌های مشمول رفع تداخل اراضی در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۲۰۲ پلاک در استان قزوین، ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و ۱۰۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۰۹ پلاک به پایان رسیده است.

به گزارش ایمنا، در این نشست ۷۶۵۲ هکتار اراضی استان قزوین در قالب شش پلاک رفع تداخل شد. در این کمیسیون مراحل رفع تداخل پلاک‌های کوچار لیاء، سعدالدین باقرآباد، حاجی‌آباد لیا و سلطان‌آباد در شهرستان بویین‌زهرا و بکندی و کشرود در شهرستان قزوین پس از اتمام کار کارشناسی به پایان رسید.

کد خبر 745123

دیگر خبرها

  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • ۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • اعلام جزئیات کاهش ساعت کار هفتگی
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک
  • ۹۰ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد
  • کاهش ساعت کاری شامل بخش خصوصی و کارگری هم می‌شود؟