Web Analytics Made Easy - Statcounter

چقدر دیدن افراد موفق دور و برتان هیجان انگیز است؟... - اخبار بازار -

چقدر دیدن افراد موفق دور و برتان هیجان انگیز است؟ دوست ندارید شما هم یکی از همین افرادی باشید که دیگران وقتی آنها را میبینند لذت میبرند ازینکه رویاهایتان را فتح کردید و در زندگی اهداف بزرگی را هدفگذاری و بدست آوردید؟  خب خبر خوبی برای شما دارم این کار کاملا شدنی و قابل انجام است !

تنها کاری که باید انجام بدید، یعنی ساده‌ترین کار این هستش که اول،  عادات افراد موفق  را الگوبرداری کنید ببینید آنها چطور کار میکنند، چطور فکر میکنند، چطور اقدا میکنند و شما هم همین کارها را انجام بدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این مورد هم زحمت زیادی لازم نیست بکشید، ما برای شما چندتا از عادات مهمی که اگر داشته باشید و رعایت کنید خیلی زود باعث موفقیت شما میشود را در این مقاله آورده‌ایم.

عادت شماره یک؛ افراد موفق اول از هرچیزی افکار موفق دارند

بله درست خواندید، افکار موفق. شما نمیتونید بدون اینکه افکارتان را درست کرده باشید، زندگیتان را درست کنید. شاید با انجام کارهای زیاد و متنوع تغییرات موقت در زندگی ایجاد کنید اما اگر بدنبال تغییرات پایدار هستید باید از ریشه این مسئله را حل کنید و این کار هم جز با درست کردن افکارتان نیست.

چرا افکار موفق داشتن انقدر مهم است؟ خب باید بدونید که ذهن مثل آهنربا عمل میکند. دقیقا آنچه که  قانون جذب  به ما میگوید. شما به سمت چیزهایی هدایت میشوید که اغلب أوقات به آنها فکر میکنید. بیشتر به فقر فکر میکنید؟ یا ثروت؟ بیشتر به موفقیت فکر میکنید یا شکست؟ اینکه اغلب أوقات چه افکاری دارید کاملا تعیین کننده است و ما در وبسایت سوخت جت پایه و أساس همه آموزش‌ها را ابتدا افکار معرفی میکنیم و بعد به عادات دیگر افراد موفق میپردازیم.

عادت شماره دو؛ افراد موفق هدف دارند در زندگی

به نظر بدیهی است اما بدانید که 70٪ مردم دنیا هیچ هدف تعیین شده‌ای برای زندگی ندارند. صرفا روزانه مشغول یک سری کارهایی هستند که فکر میکنند خوب است اما نمیدانند چه میخواهند و به کجا باید بروند. برای همین منظور میخواهم به شما توصیه کنم اگر میخواهید از جمله افراد موفق باشید، همین امروز لیستی از اهداف زندگیتان را بنویسی و هر روز آنرا مرور کنید.

عادت شماره سه؛ افراد موفق برای اهدافشان اقدام میکنند

رسیدیم به سومین عادت افراد موفق که بسیار بسیار تعیین کنندست و آن هم اقدام کردن است؛ باید یادبگیرید برای اهدافتان اقدام کنید. هرچقدر اهداف بزرگی داشته باشید و افکار درستی در سر بپرورانید تا زمانی که هیچ اقدام عملی برای موفقیت نداشته باشید خبری از بهبود وضعیت موجود نخواهد بود.

برای موفق شدن، مانند افراد موفق باید فکر کنید، مانند افراد موفق اهداف بزرگ داشته باشید و مانند افراد موفق برای پیشرفت و بهبود وضع موجود باید اقدام کنید، در غیر این صورت موفقیت خیلی سخت بدست خواهد آمد. یکی از میانبرهایی هم که میتونید انتخاب کنید، گوش کردن به  پادکست روانشناسی  سوخت جت هستش که هر هفته راجع‌به یک موضوع مهم و کاربردی دنیای موفقیت برای شما پادکست آموزشی تولید میکنیم که میتونید به راحتی با جستجوی وبسایت سوخت جت آنها را پیدا کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افراد موفق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات و بهترین منابع مطالعاتی» نوشته ایرج زینال‌زاده به تازگی توسط شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نویسنده این‌کتاب می‌گوید یکی از برترین مشاغلی که، سرشار از هیجانات خاص و منحصر به فرد خود است، و بسیار سود آور است، تجارت بین المللی و صادرات و واردات است. در دنیای پر رقابت امروز، که افراد متعدد و بی شماری تلاش می‌کنند که به موفقیت دست یابند، یکی از راه‌های پیمایش این راه ناهموار و پر فراز و نشیب و رسیدن به قله موفقیت، آگاهی از مسیر و شناخت ناهمواری‌ها و قوانین مربوط به این حوزه است.

مطالعه مثبت و کارآمد در این حوزه یکی از راهگشا ترین عوامل موفقیت است. از جمله قوانین صادرات و واردات عبارتند از: داشتن کارت بازرگانی، عقد قرارداد حمل و نقل و بیمه کالا، داشتن مجوزهای مربوطه از وزارت صنعت و معدن و تجارت، داشتن بارنامه، داشتن گواهی استاندارد، داشتن گواهی بهداشت و قرنطینه کالا، گواهی انرژی اتمی (در صورت نیاز)،دریافت گواهی‌های مربوطه و… است.

علاوه بر این مسایل باید در رابطه با زمینه‌های مختلف در حوزه چگونگی صادرات و واردات و انواع کالاها اطلاعات مناسبی کسب کرد. از آمار گمرکی می‌توان میزان صادرات و واردات را استخراج کرد؛ این آمار نشان می‌دهد که سلیقه مشتریان داخلی و خارجی چیست و کمک شایانی به بازرگانان و افراد صادرکننده و وارد کننده می‌کند. از عمده ترین محصولات صادراتی و وارداتی در ایران، محصولات غذایی است؛ در این خصوص باید به بازارهای هدف و تقاضا کننده توجه ویژه ای داشت. مسأله دیگری که بسیار حائز اهمیت است مقدار و اندازه مجاز و قانونی صادرات یا واردات است.

زینال‌زاده می‌گوید با تکیه بر تجربه دیگران و استفاده از آموزه‌های اقتصادی، تجارت بین المللی برای شما امری بسیار سهل می‌شود. از دیرباز تاکنون، تجارت به خصوص تجارت بین المللی یکی از موفق ترین مشاغل، با سود و در آمد چشمگیر بوده است. این فعالیت چشمه آب حیات را سر کشیده و جاودانه شده است و تا امروز راه موفقیت را برای افراد زیادی فراهم و هموار کرده است. امروز به کمک پیشرفت تکنولوژی، اختراع لوازم حمل و نقل پیشرفته و ماشین آلات صنعتی قدم نهادن در عرصه‌ تجارت بین الملل آسان شده است. در عصر حاضر نیاز اساسی افراد علاقمند به این حوزه تنها اطلاعات کافی و درست از قوانین و آگاهی صحیح در این حوزه شغلی است. مطالعه و داشتن اطلاعات صحیح در این زمینه کمکی عالی برای تحول و توسعه کسب و کار است.

این‌نویسنده معتقد است بسیاری از کسب و کارها به اشتباه فکر می‌کنند که این مقررات و تعرفه‌ها تنها موانعی برای رشد و توسعه هستند؛ اما واقعیت این است که این مقررات، به عنوان یک راهنمای قدرتمند می‌توانند به شما کمک کنند تا در بازارهای بین‌المللی راهی پرفراز و نشیب را به آسانی و سهولت طی کنید. کتاب پیش‌رو براساس مقررات صادرات و واردات یا تعرفه‌های گمرکی تدوین شده که هرساله بروز می‌شود.

در این اثر سعی شده از افراد دانای این مسیر و تجربیات افراد موفق استفاده شود. با آگاهی ای که وزارت صمت از قوانین موجود و تعرفه‌ها دارد کتابی در زیر نظر انتشارات وابسته به این وزارتخانه منتشر شد تا یک دوست را برای این مسیر به شما معرفی و تقدیم کند.

این کتاب با ۱۰۷۰ صفحه و قیمت یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6084581

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های افراد پر انرژی
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد
  • برونو فرناندز: قهرمانی در جام حذفی هرگز موجب موفقیت منچستریونایتد نخواهد شد
  • عوارض خروج از کشور ۱۴۰۳ + تمامی هزینه‌های خروج از کشور
  • کار‌هایی که بعد از ۴۰ سالگی نباید انجام دهید
  • ممکن است بیشتر از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • در سفر با کودکان این باید و نبایدها را رعایت کنید | صلح با همسفران کوچک
  • این سه کتاب را بخوانید و خودتان را بیشتر دوست داشته باشید
  • بعد از ۴۰ سالگی انجام این کار‌ها به ضرر شماست