Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسانی با بیان اینکه جامعه علمی، دانشگاهی و حوزوی در آینده بیشتر فقدان آیت الله فاضلیان را درک خواهد کرد، گفت: آیت الله فاضلیان شخصیت برجسته ای بود که همواره در تربیت طلاب زحمات فروانی کشیدند.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان عالمان ربانی را وارثان انبیای الهی دانست و گفت: اگر علما دانش دین را به معنای واقعی دریافت کرده و فهم عمیق را در کنار برجستگی های معنوی به دست آورده باشند، می توانند نقش برجسته ای در جامعه ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه عالمان ربانی همه ابعاد وجودی دین اعم از ظاهر و باطن و فردی و اجتماعی را تبیین می کنند، افزود:  نقش عالمان دینی در جامعه نقش اسوه و الگو  است.

 

وی اظهار داشت: آیت الله سید «رضا فاضلیان»  عالم بزگواری بودند که  که سالیان متمادی در درس عالمان ربانی  زیادی تربیت کردند و همواره در تربیت طلاب زحمات فروانی کشیدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین با انتشار پیامی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله حاج سید رضا فاضلیان(ره) را تسلیت گفت.

 

در بخشی از این پیام آمده است، رحلت مرحوم آیت الله حاج سید رضا فاضلیان استاد عرفان و اخلاق که از بزرگان انقلاب و عالمی مجاهد بودند؛  موجب تاسف و تالم شد.

 

اینجانب برای روح مطهر آن عالم وارسته رحمت الهی مسالت کرده و در گذشت آن فقید را به محضر رهبرمعظم انقلاب و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله فاضلیان مدیرکل ارشاد همدان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدصادق معتمدیان عصر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف موظف به اجرای مصوبات این ستاد هستند، افزود: مصوبات ستاد اقامه نماز الزام‌آور بوده و دستگاه‌های اجرایی و نهادها مکلف به اجرای این مصوبات بوده و ضروری است جلسات ستاد اقامه نماز به صورت مستمر برگزار شود.

وی همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف به ویژه شهرداری ها برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح استان، خاطرنشان کرد: از ظرفیت شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در راستای فضاسازی محیطی و ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه بیشتر استفاده شود.

معتمدیان همچنین با اشاره به اهمیت تولید محتوا در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه، اضافه کرد: رسانه ها و به ویژه صداوسیما و فعالان فضای مجازی با تولید محتوای مناسب می توانند در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه نقش ایفا کنند.

وی در پایان بر فعال نمودن ظرفیت نمازخانه های راهدارخانه ها، پمپ بنزین ها و پایگاه های امدادی هلال احمر در مسیرهای تردد بین شهری و آماده سازی این نمازخانه ها برای استفاده مسافران تاکید کرد.

 

دیگر خبرها

  • ترویج بی‌حجابی مقدمه تحقق اهداف دشمن در کشور است
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
  • علما نقش‌آفرینان کلیدی در تمدن نوین اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • آیت‌ الله علم‌ الهدی: عملیات وعده صادق بزرگترین ضربه بر پیکر اسرائیل بود
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه