Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این بیانیه‌ اعتراض‌آمیز تاکید شده است: این روزها شاهد توهین‌های سخیف و مکرر رئیس‌جمهوری فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) هستیم که در واقع نشانه جریان رذیلانه صهیونیستی پشت پرده آن است.

در این بیانیه اعتراض آمیز آمده است: سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی سالیانی است که از سوی سران کشورهای اروپایی در دستور کار قرار گرفته است و اینکه عالی‌ترین مقام سیاسی کشوری مانند فرانسه ، برای چندمین بار و به بهانه دفاع از آزادی بیان، اقدام به این توهین می‌کند ناشی از ترس دولت لیبرال فرانسه از قوت گرفتن مسلمانان و جمعیت آنان در این کشور و دیگر کشورهای اروپایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه اظهار شده است: این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که پیامبر خاتم محمد مصطفی(ص) پیامبر رحمت ، صلح و مهربانی و نمونه روشن و والای آزادی و معنویت انسان است و قرآن کریم نیز، کتاب حکمت و عدالت است و این سخنان زشت قلوب بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان را به درد آورده و لازم است که همه آزادیخواهان جهان با این سیاست زشت مقابله کنند.

در پایان این بیانیه تاکیده شده است: بسیج اساتید دانشگاه سمنان ، هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را به شدت محکوم نموده و ضمن هشدار به مسببان این اقدام توهین آمیز،به آن‌ها یادآور می‌شود که مسلمانان جهان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در مقابل این توهین آشکار، مانند همیشه با صلابت خواهند ایستاد و هرگز دشمنی‌ سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمانان را به بهانه‌های واهی چون آزادی بیان فراموش نخواهند کرد.

به گزارش ایرنا، نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» طی روزهای گذشته کاریکاتورهای توهین‌آمیزی را نسبت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) منتشر کرد که با حمایت رئیس‌جمهوری فرانسه همراه شد.  

«امانوئل مکرون» رییس‌جمهوری فرانسه یکشنبه ‌شب در پیامی توییتری نوشت: ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. ما با روحیه‌ای صلح‌جویانه به همه تفاوت‌ها احترام می‌گذاریم. ما گفتار نفرت‌پراکنانه را نمی‌پذیریم و از گفت‌وگوی عقلانی دفاع می‌کنیم. ما همیشه در طرف کرامت انسانی و ارزش‌های جهان شمول خواهیم ماند.

مکرون پس از قتل فردی که تصاویر موهن از پیامبر اسلام (ص) را در کلاس‌های درس به نمایش می‌گذاشته، ضمن حمایت از انتشار چنین تصاویری، به بهانه آزادی بیان تاکید کرد که کشورش به پشتیبانی از انتشار این تصاویر ادامه خواهد داد.

برچسب‌ها اسلام ستیزی پیامبر اکرم سازمان بسیج اساتید رژیم صهیونیستی پروندهٔ خبری اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص)، بازی شارلی ابدو با انبار باروت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسلام ستیزی پیامبر اکرم سازمان بسیج اساتید رژیم صهیونیستی اسلام ستیزی پیامبر اکرم سازمان بسیج اساتید رژیم صهیونیستی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، نخستین نشست «ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان در اروپا» به منظور تقویت و نشر ارزش‌های اسلام میانه رو و مبارزه با تبعیض علیه مسلمانان در روزهای جمعه و شنبه (31 فروردین ماه و اول اردیبهشت) در پاریس برگزار شد.

هدف از ایجاد این ائتلاف با مشارکت رهبران دینی از 17 کشور جهان، یکسان‌سازی تلاش‌ها از سوی موسسات و رهبران مسلمانان در اروپا برای معرفی وجهه نورانی اسلام و رفع شبهات از برخی بازنمایی‌های اشتباه در خصوص اسلام است.

این انجمن که مقر آن در پاریس خواهد بود، چندین دفتر در اروپا از جمله در مقر اتحادیه اروپا خواهد داشت و شامل گروهی از برجسته‌ترین شیوخ و نمایندگان مساجد و انجمن‌های اسلامی در اروپا می‌شود. 

شمس‌الدین حفیظ، تولیت مسجد پاریس که ریاست این ائتلاف را برعهده دارد، در این باره گفت: هدف از این اقدام حمایت از کرامت  شهروندان مسلمان در اروپا و تقویت ارزش همزیستی مشترک و حمایت از منافع عامه در میان بخش‌های مختلف قاره اروپا است.

وی در ادامه توضیح داد که نبود هماهنگی میان نهادهای اسلامی صدای مسلمانان را تضعیف کرده و موجب بروز خلأهایی می‌شود که محل ظهور اشکال مختلف افراط‌گرایی است.





 

دیگر خبرها

  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • نشانه‌های پایان رژیم منحوس
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • آیا امر به معروف و نهی از منکر، توهین به کرامت طرف مقابل است و یا سوق دادن او به مرتبه‌ای بالاتر از کرامت انسانی؟
  • تا وقتی تکلیف واعظ توهین‌کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی‌توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید