Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:27:00 GMT

۵ محصول کشاورزی قزوین کد شناسایی سلامت دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۵۲۴۹

۵ محصول کشاورزی قزوین کد شناسایی سلامت دریافت کرد

به گزارش ایرنا، فاطمه خمسه روز چهارشنبه در بازدید از یک واحد تولیدی قارچ خوراکی افزود : این محصولات شامل گوجه فرنگی ، زغال اخته ، فندق ، بادام و عدس دیم است.
وی یادآورشد: درسالجاری۱۰پایلوت درمحصولات انگور ، پسته ، زیتون ، گوجه فرنگی ، زغال اخته ، فندق ، سبزی ، بادام ، عدس دیم و سبزیجات نعناع و گشنیز در استان قزوین ایجاد شده که از این تعداد ۵ محصول کشاورزی کد سلامت دریافت و منطبق با استاندارد می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : بیش از ۶۰ مورد بازدید میدانی توسط مدیران کنترل کیفی و کارشناسان امور زنان جهت نظارت و پایش طرح در خصوص پیش آگاهی ، نصب تله ، استفاده از سموم مجاز و بیولوژیک و نحوه صحیح مصرف سموم شیمیایی انجام شده است.
به گفته وی ، هم اکنون ۳۵ واحد تولید قارچ با ظرفیت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن در استان قزوین فعال هستند.

برچسب‌ها کشاورزی استان قزوین بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی استان قزوین بهداشت و سلامت کشاورزی استان قزوین بهداشت و سلامت اخبار کنکور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارشناس مسئول دانه‌های روغنی و کارشناس حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان و محقق مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجانغربی بهمراه مسئول واحد زراعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب از مزارع کلزای این شهرستان بمنظور نظارت بر آفات و بیماری‌ها و بررسی وضعیت رشدی محصول بازدید کردند.   در این بازدید وضعیت مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب مطلوب ارزیابی شد.   گفتنی است امسال با افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته، ۴۱۰ هکتار از اراضی زراعی میاندوآب به کشت محصول کلزا اختصاص یافت و پیش بینی می‌شود بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن کلزا از اراضی زیر کشت این محصول برداشت شود.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • چالش تولید زعفران در سرزمین طلای سرخ
  • طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 
  • پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل