Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نوبت دوم مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ایران زمین، رأس ساعت 15 روز شنبه مورخ 17آبان ماه 1399 در سالن اجتماعات شرکت توسعه تجارت داتام تشکیل می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، به دلیل به حدنصاب نرسیدن مجمع مورخ 99/08/05، نوبت دوم مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بانک ایران زمین به شماره ثبت 399279 و شناسه ملی 10320503079 (شرکت سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1396، رأس ساعت 15:00 روز شنبه مورخ 1399/08/17 در سالن اجتماعات شرکت توسعه تجارت داتام به نشانی تهران، دروس، میدان هدایت، خیابان شادلو، پلاک 14 تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا، از کلیه سهامداران محترم، وکلاء یا نمایندگان قانونی آنان دعوت می شود تا در این جلسه حضور به هم رسانند.
ضمناً برگ ورود به جلسه از ساعت 14:00 همان روز در محل برگزاری مجمع با ارائه کارت شناسایی معتبر (کارت ملی) و مستندات نمایندگی/وکالت/ولایت/قیمومت تحویل خواهد شد.
با عنایت به ابلاغیه شماره 440/050/ب/98 مورخ 1398/12/26 سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر برگزاری مجامع عمومی شرکت ها با حضور حداکثر 15 شخص حقیقی و حقوقی با رعایت حدنصاب قانونی، ضمن تشکر از سایر سهامداران، درخواست می گردد با مشاهده همزمان مجمع از طریق صفحه مجازی بانک ایران زمین به آدرس live.izbank.ir و عدم حضور فیزیکی، ما را در برگزاری مجمع یاری فرمایند. همچنین به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و در راستای حفظ سلامت سهامداران محترم، توزیع فیزیکی صورت های مالی، گزارش فعالیت هیأت مدیره و پذیرایی رایج در مجمع صورت نمی پذیرد.
دستور جلسه:
1- استماع گزارش هیأت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 1396/12/29
2- بررسی و تصویب صورتهای مالی منتهی به 1396/12/29
3- انتخاب بازرس قانونی اصلی و علی البدل و حسابرس مستقل و تعیین حق الزحمه بازرس قانونی
4- انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بانک
5- تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیأت مدیره
6- سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده می باشد

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ایران زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین

مدیر اداره اعتبارات ‎بانک مرکزی گفت: بخشنامه قراردادهای «فکتورینگ» به منظور تامین مالی مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی با ۵۰ همت اعتبار به شبکه بانکی ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، مهدی صحابی اظهار کرد: استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی در قالب تامین مالی زنجیره ای همچون اوراق گام،کارت اعتباری متصل به اوارق گام، گواهی‌های سپرده عام و خاص و انتشار انواع صکوک از دیگر برنامه‌های بانک مرکزی برای تامین مالی بخش تولید در سال ۱۴۰۳ است.

وی افزود: بانک مرکزی با وجود اینکه موضوع قراردادهای فکتورینگ در قانون بودجه سال جاری درج نشده است اما به منظور حمایت از تولید سهمیه ای ۵۰ همتی به شبکه بانکی ابلاغ کرده است. در این ابلاغیه سهمیه هر بانک از قراردادهای فکتورینگ مشخص شده است. همچنین سهم شرکت‌های دولتی از طریق سامانه «سازمان برنامه و بودجه» و سهم شرکت‌های خصوصی از طریق «وزارت امور اقتصادی و دارایی» تعیین شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?