Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم:  بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۴۴ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۶۷۹ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۴۷۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۲ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۵۱۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۷۵ هزار و ۲۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۳۸ هزار و ۳۰ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۳۲ هزار و ۸۴ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۳ هزار و ۸۹۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۳۲۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۲۰ هزار و ۵۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۹ هزار و ۳۵۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۹۰۳ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۵۷ هزار و ۹۸۱ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، فرانسه، اسپانیا، آرژانتین و کلمبیا نیز به‌ترتیب با یک‌میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۷۴، یک‌میلیون و ۱۹۸ هزار و ۶۹۵، یک‌میلیون و ۱۷۴ هزار و ۹۱۶، یک‌میلیون و ۱۱۶ هزار و ۶۰۹ و یک‌میلیون و ۳۳ هزار و ۲۱۸ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های انگلیس با ۹۱۷ هزار و ۵۷۵ نفر و مکزیک با ۸۹۵ هزار ۳۲۶ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۷ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۵۰۹، ۵ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۹۷۴ و ۴ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۴۶ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

منبع: فردا

کلیدواژه: آمار جهانی کرونا مبتلایان آمریکایی کرونا فوتی کرونا دست داده اند یک میلیون ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

از این تعداد، اسامی ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر به عنوان شهید در مراکز پزشکی ثبت شده است.

در طی این ۲۰۰ روز، ۱۴ هزار و ۷۷۸ کودک بر اثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند و ۳۰ نفر از کودکان نیز به دلیل گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند. 

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ