Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@15:37:30 GMT

یارانه معیشتی آبان ماه شنبه واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۵۳۱۲

به گزارش اکوفارس به نقل از ایرنا، در اطلاعیه این سازمان آمده است که دوازدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز شنبه همانند دوره‌های قبل به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. 

براساس این گزارش همچون دوره‌های گذشته خانواده یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

             

به گزارش ایرنا، با اصلاح قیمت بنزین و مابه‌التفاوتی که در نتیجه رشد قیمت ایجاد می‌شود، دولت تصمیم گرفت که این مبلغ را به صورت نقدی به خانوارها برگرداند، بنابراین پرداخت یارانه معیشتی از ۲۴ آبان ماه سال گذشته شروع شد. 

دولت مکلف است به ۶۰ میلیون نفر بسته معیشتی پرداخت کند. 

هفت شاخص برای خانوارهایی که مشمول دریافت این یارانه نمی‌شوند، اعلام شده است. خانوارهای دارای واحد مسکونی، شغل و خودرو به طور همزمان یا خانوارهای دارای دو واحد ملکی و همچنین خانوارهایی که ارزش ملک آنها در تهران و کلان‌شهرها ۱۲ میلیارد ریال و در سایر شهرستان‌ها ۹ میلیارد ریال باشد، مشمول دریافت یارانه معیشتی نیستند.

همچنین خانوارهایی که دارای خودروی سواری به ارزش بیش از سه میلیارد ریال یا خودرو عمومی یا ارزش بیش از چهار میلیارد ریال باشند، بسته معیشتی تعلق نمی‌گیرد.

کارفرمایان دارای بیش از سه بیمه پرداز، خانوارهای دارای بیش از سه سفر خارجی غیر زیارتی و گیرندگان تسهیلات بانکی به مبلغ بیش از سه میلیارد ریال که در حال بازپرداخت اقساط باشند مشمول این کمک ها نیستند.

میزان درآمد یکی دیگر از شاخص‌ها برای پرداخت سبد حمایت معیشتی است. بر اساس این شاخص حداقل درآمد ماهانه خانواده یک‌نفره باید چهار میلیون، خانواده دو نفره پنج میلیون، خانواده سه نفره ۶ میلیون و خانواده هفت نفره هفت میلیون و خانواده پنج نفر و بیشتر هشت میلیون تومان باشد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: یارانه معیشتی میلیارد ریال هزار تومان بیش از سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۷,۳۹۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۷۰ تومان (۰.۴ درصد) افزایش یافته است. هر واحد ریال عربستان، روز گذشته با قیمت ۱۷.۳۲۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ریال عربستان در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ریال عربستان که در بازار آزاد دیروز به ۱۷,۳۲۰ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۷۰ تومانی (۰.۴ درصد) به ۱۷,۳۹۰ رسید. بالاترین قیمت ریال عربستان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۳۹۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷.۳۹۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ریال عربستان نسبت به هفته گذشته ۰.۹۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ریال عربستان در شش ماه گذشته حدود ۲۵.۱۱ درصد افزایش یافته است.

tags # عربستان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد