Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:12:22 GMT

۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در میانه کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۵۳۵۷

۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در میانه کشف شد

سرهنگ توحید فارسی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اقدام سوداگران مرگ جهت انتقال مقادیری ماده مخدر از راه‌های مواصلاتی به داخل شهرستان، موضوع به دلیل حساسیت در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت. 

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میانه پس از انجام کارهای اطلاعاتی و تخصصی و ضمن کنترل جاده‌ها، در عملیاتی مشترک با پلیس استان زنجان به یک خودروی پراید مشکوک شده و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارسی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور موفق به کشف ۲۴ کیلوگرم تریاک شدند که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا میانه آذربایجان شرقی مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا میانه اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۸۰ کیلوگرم تریاک در محور اهواز به کرخه

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی  خوزستان از کشف ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور اهواز به کرخه خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی اطهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، ماموران مبارزه با موادمخدر استان خوزستان با اشراف اطلاعاتی از تردد یک تریلی حامل موادمخدر مطلع شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: این محموله که از شرق کشور به طرف استان‌های غربی کشور در حرکت بود در یک عملیات غافلگیرانه در محور اهواز به کرخه توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران پلیس در بازرسی از تریلی توقیف شده ۳۸۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و دو نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه مبارزه با سوداگران مرگ از اولویت‌های اقدامات پلیس بوده، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم تریاک در محور اهواز به کرخه
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک 
  • کشف ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر روان‌گردان در ماهشهر