Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه سیمای خانواده با حضور یک پزشک متخصص، مراقبت‌های مربوط به مبتلایان به سرطان را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سرطان یکی از بیماری‌هایی است کمتر کسی است که اطلاعی درباره آن نداشته باشد، به همین دکتر دکتر احمدرضا سروش، متخصص جراحی تیروئید، توصیه های ویژه ای دراین باره دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دکتر احمد رضا سروش که مهمان امروز برنامه سیمای خانواده است، موضوع، سرطان بویژه سرطان معده را برای گفت وگو با مخاطبان این برنامه در نظر گرفته است.

وی  در این برنامه علاوه بر صحبت درباره روشهاي تشخيصي سرطان معده، روش‌های جراحی باز ولاپاروسكوپی، بهترين روش درمان و جايگاه شيمی درمانی و راديوتراپی، توصیه‌هایی هم به خانواده‌های دارای افراد مبتلا به سرطان بیان می‌کند.

به گفته دکتر سروش، بی اشتهایی و سوزش سر معده به تنهایی نمی تواند نشان دهنده سرطان معده باشد، اما در صورتی که به طور روزانه این نشانه‌ها را دارید، بهتر است با یک پزشک فوق تخصص گوارش مشورت نمایید.

علاقه‌مندان به اطلاع کامل‌تر در این باره می‌توانند امروز ساعت 19 : 12 دقیقه بیننده برنامه سیمای خانواده از شبکه یک باشند.

برنامه سیمای خانواده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با تهیه‌کنندگی علی اصغر صدیقی هر روز به جز جمعه‌ها بصورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه یک سیما بیماری سرطان برنامه خانواده برنامه سیمای خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیما و منظر شهری باید حس تعلق‌پذیری را به شهروندان هدیه کند

کارشناس برنامه‌ریزی و آمایش شهری با بیان اینکه باید به‌دنبال ایجاد هویت شهری و سر و سامان دادن به سیمای شهر در مسیر توسعه پایدار شهری باشیم، گفت: توجه به زیست‌بوم شهر موجب می‌شود، محیط و سیمای شهری پویا، ارتباط‌پذیر، خلاق و نوآور باشد و حس تعلق‌پذیری، تازگی و نشاط شهری را به شهروندان هدیه کند.

عماد مطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ارائه نظم بصری و ایجاد محیطی دلپذیر برای سیما و منظر شهری به‌کارگیری از تکنیک‌های طراحی فضای سبز شهری به‌ویژه لزوم توجه به نظام کاشت و نظام آوا در کوریدورهای بصری شهری می‌تواند، نظم منسجم و انضباط سیمایی و جلوه‌ای از زیست شهری را به ارمغان آورد.

وی افزود: ما باید از الگوهای طراحی محیطی و مدل‌هایی مبتنی بر تعلق‌پذیری مانند مدل CAM استفاده کنیم تا بتوانیم محیطی همراه با حس تعلق‌پذیری و ارتباط، خلاقیت و تازگی را فراهم کنیم تا آرامش جلوه و سیمای شهری برقرار شود.

کارشناس برنامه‌ریزی و آمایش شهری با بیان اینکه استفاده از فضاهای کنج در پهنه‌های شهری و فضاهای رهاشده با رویکرد طراحی محیطی و تکنیک CPTED سبب می‌شود، نشاط و سرزندگی در پولیگون‌های شهر و کلان‌شهرهای ما جاری شود، تصریح کرد: ما باید در بهره‌گیری از محیط در راستای تناسبات، فرم، اندازه، هماهنگی، قطعات به گونه‌ای عمل کنیم تا تعادل و پایداری کالبد شهری با تاکید بر مکان‌ها و فضاهای تعاملی مصنوع با بیوفیلیک شهری همراه باشد.

مطالبی با بیان اینکه جلوه‌ها و زیست بوم شهری در مسیر پایداری شهر و ارائه نظم بصری سبب می‌شود، سیما و منظر شهری از آشفتگی و درهم تنیدگی به دور باشد تا آرامش شهروندی فراهم شود، خاطرنشان کرد: ما باید به‌دنبال ایجاد هویت شهری و سر و سامان دادن به سیمای شهر در مسیر توسعه پایدار شهری باشیم و از درختان مثمر در بلوارها و فضاهای سبز شهری با رعایت نظام کاشت و نظام آوا با در نظر گرفتن مسیر باد غالب، بهره ببریم.

وی با تاکید بر توجه به زیست‌بوم شهر گفت: محیط، سیما و منظر شهری پویا و دلپذیر باید ارتباط‌پذیر، تعلق‌پذیر، خلاق و نوآور باشد تا تازگی و نشاط شهری را به شهروندان هدیه کند.

کد خبر 744038

دیگر خبرها

  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال تحت پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • تقارن بهار قرآن و طبیعت و تحولی که رقم خورد / پربازدیدترین‌های سیما کدام بودند؟
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی
  • علائم هشدار دهنده خونریزی در دستگاه گوارش کودکان
  • پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش
  • سیما و منظر شهری باید حس تعلق‌پذیری را به شهروندان هدیه کند
  • نمایش قدرت نظامی کشور با اجرای محمد دلاوری در یک برنامه جدید
  • از ماجرای مستعان تا آب سیستان در فصل دوم «بی‌واسطه»
  • فصل دوم «بی واسطه» از شبکه یک سیما
  • متهم ردیف اول سرطان معده را بشناسیم