Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، گفت: پنجمین دورۀ جشنوارۀ رسانه‌ای ابوذر در قزوین، با هدف توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی با رویکردهای روز و ایجاد تحول در تولید محتوای رسانه‌های استان توسط سازمان بسیج رسانۀ استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با محورهای روز جامعه از جمله جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مؤمنانه، چهل‌سالگی دفاع مقدس، دست آورردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید آفرینی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری، نقش مشارکت‌های عمومی در ارتقاء امنیت اجتماعی، فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفتۀ کشاورز خبرنگاران و اصحاب رسانه تا 15 آذر 99 فرصت دارند تا آثار خود را که از تاریخ 15 آذر 98 تولید و منتشر کرده‌اند از طریق فضای مجازی به دبیرخانۀ جشنواره ابوذر ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانۀ استان افزود: خبرنگاران برای شرکت در جشنواره آثار خود را در قالب‌های فیلم کوتاه، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافیک و موشن گرافیک در یکی از محورهای گفته شده را به دبیرخانۀ جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: دریافت آثار به صورت غیر حضوری بوده و تولید کنندگان محتوا می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ در پیام‌رسان واتساپ و آدرس قزوین، شهرک کوثر، خیابان شهید رجبعلی (اندیشه)، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین آثار خود را به دبیرخانۀ جشنواره ابوذر ارسال کنند.

کشاورز در پایان عنوان کرد: هر خبرنگار می‌تواند حداکثر 6 اثر را در قالب‌ها و محورهای جشنواره به دبیرخانه ارسال کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرساله در استان قزوین برگزار شده و اختتامیه و اعلام آثار برگزیدۀ آن در دی‌ماه هرسال برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین جشنواره رسانه ای ابوذر محمد کشاورز استان قزوین سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور آثار داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو

چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو در بخش ویژه‌ای به مرور آثار داریوش مهرجویی کارگردان فقید ایرانی می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو در بخش مرور آثار چهل و ششمین دوره خود بخش ویژه‌ای را با عنوان «داریوش مهرجویی: شاعرانگی زندگی معمولی» به مرور آثار داریوش مهرجویی سینماگر ایرانی اختصاص داده است.

بر این اساس، فیلم‌های «هامون»، «گاو»، «درخت گلابی»، «لیلا»، «پری» و «اشباح» از جمله آثار این کارگردان فقید ایرانی است که در جشنواره مسکو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته خواهد شد.

داریوش مهرجویی فیلمساز سرشناس سینمای ایران و وحیده محمدی فر همسر وی ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در خانه شان  به قتل رسیدند.

چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو از ۱۹ تا ۲۶ آوریل (۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت) در روسیه برگزار خواهد شد و در سایر بخش‌ها نیز فیلم سینمایی «آه سرد» ساخته ناهید صدیق در بخش مسابقه فیلم های بلند چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو پذیرفته شده و «آهو» ساخته هوشنگ گلمکانی، «رُخ» ساخته سام کلانتری در بخش مسابقه آثار مستند، «سرد روشن» ساخته علی دارایی و «تاکسیدرمیست» ساخته سوسن سلامت و بهزاد علوی در بخش مسابفه فیلم های کوتاه و انیمیشن کوتاه «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی از دیگر آثار راه یافته به این جشنواره مسکو هستند که تاکنون معرفی‌شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • سپاه چرا جشنواره مدرسه عشق را در گیلان برگزار کرد؟
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره کتاب سال دانشجویی
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی طنز و رسانه تا پایان فروردین ماه
  • طنز امروز راه‌های تازه‌ای را برای اثرگذاری پیدا کرده است