Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از شبکه سی. ان. بی. سی،  این شبکه در گزارشی درباره آینده روابط تهران-واشنگتن در صورت پیروزی احتمالی هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نوشت: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی آمریکا پس از خروج از توافق هسته‌ای در سال ۲۰۱۸، پیش از این گفته است که می خواهد به یک توافق گسترده‌تر با ایران دست پیدا کند که محدودیت های جدی تری را بر فعالیت هسته ای و موشکی آن اعمال کند و نقش آن را در آنچه جنگ‌های نیابتی منطقه عنوان می‌کرد، سرکوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران با وجود پابرجا ماندن تحریم های اعمال شده آمریکا بر ایران که پس از خروج واشنگتن از توافق هسته ای اتفاق افتاد، از مذاکره خودداری کرده است. 

بنجامین فریدمن،  مدیر بخش سیاسی اندیشکده اولویت های سیاسی درباره رویکرد جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا نسبت به ایران به این شبکه گفت: درباره ایران،  ما می دانیم که بایدن تلاش خواهد کرد دوباره وارد برجام(توافق هسته ای) شود.  این که آیا این اقدام در مجاب کردن ایران به بازگشت به پایبندی کامل نسبت به تعهدات برجامی‌اش موفق خواهد بود یا نه، کاملا معلوم نیست. 

فریدمن درباره پیروزی احتمالی ترامپ در انتخابات ادعایی را علیه نقش ایران در منطقه مطرح کرده و با بیان این ادعا که اگر ترامپ دوباره انتخاب شود آن ها(ایران) ممکن است برخی اقدامات جنگ افروزانه از جمله حملاتی به کشتیرانی از سر بگیرند، افزود: با وجود روی کار ماندن مایک پمپئو به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا و افزایش اعزام نظامیان آمریکایی به منطقه برای تهدید کردن ایران،  احتمال جنگ همچنان بالا خواهد بود. 

فریدمن مدعی شد: گذراندن دور دوم ترامپ بدون جنگ با ایران یک معجزه کوچک خواهد بود. 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1078882 برچسب‌ها جوبایدن انتخابات آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جوبایدن انتخابات آمریکا هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است