Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:27:58 GMT

تلاش ژائو فلیکس برای زیباتر کردن لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۵۶۳۰

تلاش ژائو فلیکس برای زیباتر کردن لیگ قهرمانان

ژائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید علاوه بر زدن دو گل که مهمترین نقش را در پیروزی اتلتیکو بازی کرد با حرکات تکنیکی چشم‌نوازش ستاره اصلی بازی دیشب تیمش بود.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب در خانه خود میزبان سالزبورگ اتریش بود و به لطف دو گل ژائو فلیکس موفق شد با نتیجه 3-2 از سد سالزبورگ عبور کرده و با کسب اولین سه امتیاز خود بعد از بایرن مونیخ در رتبه دوم گروه A لیگ قهرمانان بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ژائو فلیکس ستاره جوان پرتغالی درخشان ترین بازیکن اتلتیکو در این بازی بود که با دو گل خود مهمترین نقش را در این پیروزی دشوار بازی کرد. اتلتیکو که تا دقیقه 52 با نتیجه 2-1 عقب افتاده بود با گلهای فلیکس در دقایق 52 و سپس گل دیرهنگام او در دقیقه 85 موفق شد سه امتیاز مهم بدست بیاورد.

 

 

اما تنها درخشش فلیکس در این بازی به گلزنی‌های او خلاصه نمی‌شد. فلیکس در این بازی با انجام چند حرکت تکنیکی تماشایی نشان داد یکی از جوانهای آینده دار فوتبال اروپا است. در همان پانزده دقیقه اول فلیکس با یک ضربه برگردان تماشایی و آکروباتیک می‌توانست دروازه سالزبورگ را باز کند اما شوت زیبای او به تیر دروازه برخورد کرد.

 

 

فلیکس در این بازی بارها زیر فشار دو یا سه بازیکن سالزبورگ که از تکنیک پرس سنگین برای مهار او استافده می کردند موفق شد با تکنیک بالا توپ را تصاحب کرده و به عنوان بازی ساز برای تیمش عمل کند.

 

 

 

اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس ژائو فلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود