Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@23:05:29 GMT

احتمال بازگشت حاج‌صفی به سپاهان

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۵۶۸۰

صراط: احسان حاج‎صفی، مدافع - هافبک تیم فوتبال تراکتور در حاشیه دیدار دوستانه این تیم مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مصاحبه‌ای انجام داد و در بخشی از آن گفت: «در دو، سه سال گذشته مشکلاتی ایجاد شد که نتوانستم برگردم، ولی سال آینده وقت زیاد است و امیدواریم بتوانم برگردم و برای باشگاه سپاهان بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش میزان، این صحبت در شرایطی مطرح شد که تقریبا هر سال شایعه حضور حاج‌صفی در سپاهان مطرح می‌شود. این بازیکن از دوران نوجوانی در باشگاه سپاهان حضور داشته و به قول خودش هرچه دارد از سپاهان است، در سال ۱۳۹۴ این تیم را به مقصد اف‌اس‌وی فرانکفورت آلمان ترک کرد و پس از یک سال حضور در این تیم، مجددا به سپاهان بازگشت. او سپس در سال ۱۳۹۶ به پانیونیوس و بعد هم به المپیاکوس یونان رفت.

حاج‌صفی در سال ۱۳۹۷ هم در شرایطی که همه فکر می‌کردند او به سپاهان بازمی‌گردد راهی تراکتور شد. با این حال، گویا او هنوز هم مشتاق بازگشت به تیم اسبق خودش است و طبق صحبت‌هایی که روز گذشته هم انجام داده اصلا بعید نیست که او را از فصل آینده دوباره با پیراهن سپاهان ببینیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال احسان حاج صفی سپاهان تراکتور صراط حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان از سپاهان مخفی شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار که در روزهای گذشته در حضور تماشاگران خود به مصاف حریفان رفته بودند، حالا در آستانه بازی حساس با سپاهان پشت درهای بسته تمرین خواهند کرد.

ملوان اعلام کرده که روزهای پنج‌شنبه و جمعه، تماشاگران و خبرنگاران اجازه حضور در تمرین را نخواهند داشت تا بازیکنان و اعضای کادرفنی با تمرکز بیشتر و به دور از رسانه‌ها، کار خود را دنبال کنند.

این دیدار از آن جهت برای ملوان اهمیت مضاعفی دارد که در صورت شکست سپاهان امید بسیار زیادی برای کسب سهمیه آسیا به‌دست می‌آورد.

دیگر خبرها

  • پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان
  • صحبت‌های مردم استان سمنان با رئیس جمهور
  • دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند! (عکس)
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم