Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرهاد رحیمی ،معین شفقی و رسول حسینی سه ورزشکار شایسته استان گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی کبدی ساحلی ایران دعوت شدند تا در صورت عضویت در تیم ملی ، در رقابت های کبدی قهرمانی آسیا حضور یابند.

فاضل بازیار افزود:  همچنین سیده فاطمه موسوی دیگر ورزشکار شایسته استان گیلان نیز به مرحله جدید اردوی تیم ملی کبدی ساحلی بانوان ایران دعوت شده تا این ورزشکار نیز شانس حضور در رقابت های قهرمانی ساحلی آسیا را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نفرات دعوت شده باید تمرینات خود را به صورت انفرادی و به مدت ۱۰ روز در استان های خود ادامه دهند و پس از فروکش کردن بیماری کرونا ، به طور حتم مراحل بعدی اردو به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تیم های ملی کبدی بانوان و آقایان خود را برای حضور در مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی آسیا سال آینده در کشور چین ، آماده می کنند که امیدواریم چهار ورزشکار گیلانی به عضویت تیم ملی درآمده و در مسابقات آسیایی حضور یابند.

بازیار با اشاره به بی سابقه بودن حضور چهار ورزشکار استان در اردوی تیم ملی کبدی  اظهار کرد: بی تردید این نشان از پیشرفت رشته کبدی در گیلان دارد و  موفقیتی بزرگ برای ورزش گیلان محسوب می ش.د. 

 معاونت توسعه ورزشی اداره ورزش وجوانان گیلان بیان کرد: همچنین فدراسیون کبدی در نامه ای نیز از عملکرد هاجر شاهین کمال عضو گیلانی کمیته کبدی ساحلی بانوان ۲۰۲۱ آسیا نیز قدردانی کرده و این موفقیت را برآیند کوشش همه دست اندرکاران ورزش کبدی و مدیریت اداره کل ورزش و جوانان عنوان  و در همین راستا نیز چشم انداز ورزش کبدی را با وجود بازوانی توانمند در استان هایی چون گیلان بسیار سازنده و مثبت ارزیابی کرد.

برچسب‌ها کبدی رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کبدی رشت فدراسیون های ورزشی گیلان کبدی رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور کبدی ساحلی اردوی تیم ملی کبدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره

به گزارش همشهری آنلاین، مسابقات جام جهانی پاراتیراندازی در حالی از روز سه‌شنبه در کره جنوبی آغاز می‌شود که ساره جوانمردی برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس همراه فرزند و همسرش در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

کد خبر 846291 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی پارالمپیک کره جنوبی المپیک ورزش بانوان ورزش

دیگر خبرها

  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره