Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه پذیرش آنلاین شرکت‌ها با تلاش همکاران بورس تهران در واحد مدیریت فناوری و کارشناسان مدیریت پذیرش، راه اندازی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، مجید نوروزی با بیان اینکه سامانه پذیرش آنلاین شرکت‌ها با تلاش همکاران بورس تهران در واحد مدیریت فناوری و کارشناسان مدیریت پذیرش، راه اندازی شد، اظهار کرد: با توجه به برنامه توسعه‌ای بورس اوراق بهادار تهران در حوزه پذیرش اوراق بهادار مبنی بر الکترونیکی کردن فرآیند پذیرش اوراق بهادار در بورس تهران، سامانه پذیرش با تلاش همکاران بورس تهران در واحد مدیریت فناوری و کارشناسان مدیریت پذیرش، راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه در نشانی اینترنتی http://Listing.tse.ir با ارائه درخواست پذیرش شرکت به همراه قرارداد مشاور پذیرش و نامه معرفی نماینده توسط مشاور پذیرش، در دسترس مشاور پذیرش قرار گرفته و با تکمیل مستندات پرونده پذیرش (مطابق ماده ۲۵ دستورالعمل مربوط)، پرونده پذیرش شرکت در دستور کار هیئت پذیرش قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه شرط لازم برای طرح موضوع در جلسه هیئت پذیرش، تکمیل مدارک و مستندات اشاره شده در دستورالعمل پذیرش و بر اساس فرم‌های مصوب ذیربط است، کسری مدارک پرونده پذیرش هر شرکت به صورت آنلاین (استخراج شده از سامانه پذیرش) در تارنمای بورس تهران با عنوان «شرکت های متقاضی پذیرش» قرار داده شده است که همچنین از منوی «ناشران و پذیرش» بخش «پرونده های پذیرش سهام» نیز در دسترس است.

لازم به ذکر است بورس تهران برنامه توسعه سامانه مزبور با هدف سهولت بیشتر در کاربری، دسترسی کلیه شرکت‌های متقاضی به تمامی فرآیند و فرم‌های پذیرش، پاسخ دهی آنلاین به سوالات کلیه کاربران (اعم از شرکت‌های متقاضی فعلی و بالقوه)، سوالات احتمالی در فرآیند پذیرش (frequently asked questions) و … را در حال حاضر در دستور کار دارد.

کد خبر 452167

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سامانه پذیرش آنلاین شرکت ها در بورس بازار بورس شاخص بورس بورس سازمان بورس اوراق بهادار سازمان بورس و اوراق بهادار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سامانه پذیرش راه اندازی بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   سخنگوی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز فلای دبی از مشهد به علت پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی در دبی انجام نشد و برای مسافران اقامت هتل گرفته شد.

حسن جعفری  افزود: کشور امارات و شهر دبی تا اطلاع بعدی، مسافران ترانزیتی را پذیدش نمی‌کند  از این رو شرکت فلای دبی از پذیرش مسافران ترانزیتی به مقصد این شهر خودداری کرد.

وی گفت: فقط پرواز برای مسافرانی که در امارات و دبی اقامت دارند، انجام می‌شود.

سخنگوی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی افزود: طبق اعلام شرکت هواپیمایی، مسافران می‌توانند بلیت خود را برای زمان دیگری تعویض کنند.

دیگر خبرها

  • پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان