Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:22:47 GMT

طرح آمران سلامت در شعبه پیشوا اجرا شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۵۷۶۵

طرح آمران سلامت در شعبه پیشوا اجرا شد

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان پیشوا از اجرای طرح آمران سلامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، جبرئیل رابطی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پیشوا گفت: پیرو سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در تاریخ ۹۹/۸/۳ که فرمودند:" از نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مومن و صالح می خواهم بار دیگر وارد میدان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"اعضای جوانان برخود واجب دانسته تا به فرموده رهبر خویش لبیک گفته و برای نهادینه سازی رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی کننده دست، شستشوی مکرر دست ها و رعایت فاصله گزاری اجتماعی، طرح آمران سلامت را اجرا کردند.
وی اظهار داشت: اعضای جوانان با برپایی ایستگاه هایی در سطح شهرستان نسبت به ترویج فرهنگ استفاده درست از ماسک،شستشوی مکرر دست ها، رعایت فاصله گزاری اجتماعی در جامعه و خانواده برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا  و شیوع آن به عموم مردم، این طرح را اجرا کردند.
رابطی به ابعاد گوناگون این طرح اشاره کرد و بیان داشت: در این طرح، اعضای جوانان ضمن تذکر لسانی با رعایت اصول احترام حفظ عزت نفس افراد و تشویق و ترغیب مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی، با ارائه آموزش های لازم، نکات و توصیه های بهداشتی را برای مبارزه با ویروس کرونا ارائه کردند.

 

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان پیشوا عمل به منویات رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایتمدار پیشوا، ظهر جمعه و در پی عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، پس از اقامه نماز جمعه به امامت حسینی میر امینی امام جمعه، نمازگزاران به منظور اعلام حمایت از حرکت قهرمانانه رزمندگان اسلام و در رأس آن‌ها نیروهای نظامی کشورمان علیه رژیم جعلی صهیونیستی و در جهت محکومیت دوباره جنایات این خون‌خوارترین انسان‌های تاریخ، از حرم حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) تا میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی کردند.‌

بر اساس این گزارش این راهپیمایی با حضور سید محمد حسینی میر امینی امام جمعه، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار، خیراندیش فرمانده سپاه شهرستان، مسئولین شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم ولایت مدار شهرستان پیشوا برگزار شد.

گفتنی است که این راهپیمایی پرشور در حمایت از پاسخ قاطع و قانونی سپاه پاسداران به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در حمله کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران سپاه اسلام صورت گرفت و مردم انقلابی شهرستان با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل» و «سپاه انقلابی تشکر، تشکر» حمایت قاطع خود را از این اقدام شجاعانه و مقتدرانه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند.

کد خبر 6082553

دیگر خبرها

  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه