Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، با حضور استاندار فارس، رئیس سازمان صمت استان فارس ، شماری از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اعضا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید،  مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان  فارس، امروز در محل سازمان صمت  واقع در خیابان هفت تیر ساختمان برادران شهید ایزدی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس  در آیین افتتاح این مرکز، با تاکید بر عملیاتی شدن فعالیتها  و اینکه مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه پیگیری می‌شود، گفت: با افتتاح این مرکز فعالیتها ، به صورت شبانه روزی در راستای  رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و متمرکز شدن بر جهش تولید ، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فعالیتهای اقتصادی قرار می گیرد.

حمیدرضا ایزدی بیان داشت : کارشناسان دستگاه‌های اجرایی که به این مرکز معرفی شده اند مکلف هستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به صورت  ۲۴ ساعته و به شکل برخط و آنلاین، پاسخگوی سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان باشند.

وی افزود: ضرورت دارد این مرکز به دور از بروکراسی های اداری تسهیل و تسریع کننده رفع مشکلات واحدهای تولیدی باشد تا در حل مسایل و مشکلات به  موفقیت‌های بیشتری  دست یابیم.

 ایزدی اظهار داشت : این مرکز فرصت مناسبی است تا تولیدکنندگان در نقاط مختلف استان بدون حضور در سازمان صمت مشکلات خود را در هر ساعت از شبانه روز مطرح کنند تا نسبت به حل مشکلات این واحدها اقدامات لازم صورت پذیرد.

رییس سازمان صمت استان فارس  با اشاره به اینکه این مرکز می‌تواند به مهم‌ترین عامل تحقق شعار سال یعنی جهش تولید تبدیل شود تصریح کرد: باید در نظر داشت که بازگشایی این مرکز به معنای حل همه مشکلات تولید در کمترین زمان ممکن نیست، بلکه استمرار اقدامات، حمایت‌ها و تلاش‌ها آن را محقق می‌کند .

وی اضافه کرد : نمایندگان تمام دستگاه‌ های مرتبط با بخش تولید از قبیل معاونت‌های مختلف سازمان صمت، سازمان جهاد کشاورزی، امور مالیاتی، تأمین اجتماعی و بانکها با هدف حل مشکلات تولید و طرح‌های سرمایه گذاری با اختیار تام حضور دارند و صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران می‌توانند مشکلات خود را برای پیگیری از سوی دستگاه‌های اجرایی با این مرکز مطرح نمایند.

رییس سازمان صمت فارس گزارش داد : لازم به ذکر است تاکنون  ۳۶۶  جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار گردیده که  ۵۴ درصد از مصوبات اجرایی گردیده است.

ایزدی افزود:  در شش ماه اول سال جاری تعداد  ۲۹  جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و مشکلات  ۳۱۲ واحد تولیدی، صنعتی بررسی شده است که  ۶۱ درصد مصوبات عملیاتی گردیده است این در حالی است که در شش ماه اول سال  ۹۹  تعداد ۲ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ملی با حضور وزیر صمت و رییس کارگروه ملی و مسولین استانی  در استان فارس برگزار و ضمن بحث و بررسی  مشکلات واحدهای تولیدی تصمیمات لازم اتخاذ گردیده است.

گفتنی است؛ نمایندگان تمام دستگاه‌های متناظر در استان فارس ، از ۸ صبح تا ۸ شب در مرکز  مستقر و پاسخگوی مردم هستند و از ۸ شب تا ۸ صبح  در روزهای تعطیل، شیفت ویژه‌ای مسئولیت دارد به صورت تلفنی اطلاعات را از مردم بگیرد و در اولین ساعت اداری روز بعد از تعطیلی، برای پیگیری در اختیار تیم دستگاه‌ها قرار دهد.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری تولید صنعت واحدهای تولیدی مرکز بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فارس شیراز تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات واحدهای تولیدی سازمان صمت استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد

مدنی در آیین جشن احیای واحدهای تولیدی راکد استان سمنان گفت: در استان سمنان نیز با احیای ۲۰۱ واحد تولیدی، علاوه بر حفظ ۱۰۱ هزار میلیارد ریال سرمایه مردم، چهار هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور اظهار کرد: امسال که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، دولت حمایت از تولید را با قدرت بیشتر ادامه خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود