Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان خرم‌دره در لیست شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز، نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یافته است.

 فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه نظارت از سمت معاونت بهداشت علوم پزشکی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی انجام می‌شود، افزود: مردم نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود دارند و وضعیت خوب ارزیابی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نظارت‌های روزانه از سمت دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود، عنوان کرد: اجازه فعالیت به اصنافی که حاضر به تبعیت از پروتکل‌های بهداشتی نیستند را نمی‌دهیم.

محمدی با اشاره به اینکه در هفته‌های اخیر 35 واحد صنفی به دلیل عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده است، بیان کرد: این اقدام در راستای نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی انجام شد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به مهاجرپذیر بودن این شهرستان است، بیان کرد: خدمات‌دهی به شهروندان و روستائیان اطراف در بیمارستان بوعلی نیز دیگر مشکل موجود در این بخش است.

وی با بیان اینکه 75 درصد تخت‌های بیمارستانی در خرم‌دره برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: هر چند کمبود تخت نداریم، ولی افزایش جمعیت بیماران کرونایی ارائه خدمات به سایر بیماران را با چالش مواجه می‌کند.

محمدی با اشاره به مقابله با برگزاری تجمعات در ایام کرونایی تاکید کرد: با هر گونه تجمعات برخورد می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: علوم پزشکی بیماران پلمب واحد صنفی فرماندار شهرستان خرم دره حجت محمدی پروتکل های بهداشتی خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان

سید غالب موسوی   گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، طی بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در و رئیس اداره اماكن شادگان برای برخی واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر نموده و همچنین یک رستوران بدلیل نواقص متعدد، عدم رعایت توصیه و دستورالعمل‌های بهداشتی طی مراحل قانونی پلمب شد.

 او افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در کلیه ساعات شبانه روز میتوانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان