Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین رضا مرآتی صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان شیروان که در فرمانداری این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه میانگین سنی ۶۳ درصد مبتلایان به کووید ۱۹ در شیروان بین ۲۰ تا ۵۰ سال است، اظهار کرد: هر چند طبق آمار میزان کشندگی کرونا در شیروان نسبت به میانگین کشوری پایین است اما آمار مبتلایان رو به افزایش می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شیروان با دعوت از خیران برای ورود به عرصه مجمع خیران سلامت شهرستان گفت: این روزها که امکان برگزاری مراسم عزا و عروسی فراهم نیست، بانیان مجالس می‌توانند حداقل بخشی از هزینه‌های در نظر گرفته شده برای مراسم را به سمت مجمع خیران سلامت برای مقابله با کرونا سوق دهند.

وی با گلایه از برخی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در خصوص انجام نشدن اقدامات مقابله با کرونا در شهرستان گفت: مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان لازم‌الاجراست و با دستگاه‌هایی که کوتاهی کنند برخورد قاطع خواهد شد.

مرآتی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با کمک مردم و همراهی ستاد شهرستانی، بسیج، اوقاف، مساجد، شبکه بهداشت و نهاد امام جمعه فعال خواهد شد و می‌طلبد برای موفقیت در این قرارگاه همه مردم و نهادها پای کار باشند.

فرماندار شیروان در انتها بیان کرد: روند صعودی مبتلایان به کرونا در شیروان ادامه دارد و ظرفیت بخش‌های کرونایی بیمارستان آیت الله هاشمی این شهر در حال تکمیل است.

کد خبر 5058357

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شیروان ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد روز یکشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: بخش تخصصی بیمارستان علامه بهلول گنابادی در وسعت سه هزار متر مربع شامل تختهای بستری، بخش سوختگی و ناباروری در حال احداث است.   دکتر رضا احمدی افزود: برای تکمیل این بخش تخصصی در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بود که با وجود پیگیری های مستمر ۲۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با احتساب تورم و نرخ روز اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بخش تخصصی بیمارستان علامه بهلول گنابادی، اکنون به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.   دکتر احمدی ادامه داد: بخش تخصصی بیمارستان گناباد در ابتدا فقط در قالب بخش سوختگی شروع شد که در ادامه با افزوده شدن وسعت و بخشهای لازم به بخش تخصصی تبدیل و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال ساخت است.   وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بخش آنژیوگرافی بیمارستان علامه بهلول گنابادی را هم ۴۰ میلیارد ریال است.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تعداد زوجهای نابارور شهرستانهای تابعه این دانشگاه (گناباد و بجستان) را ۸۰۰ نفر برشمرد و گفت: تجهیزات لازم برای مرکز ناباروری این دانشگاه تامین و خدمات بهداشتی و درمانی لازم به زوجهای نابارور در این مرکز ارایه می شود.   دکتر احمدی افزود: ۹۲ هزار نفر از افراد بالای ۱۸ سال در شهرستانهای گناباد و بجستان در سال گذشته از خدمات طرح ملی غربالگری سلامت برخوردار شدند که از این تعداد ۱۷ هزار نفر فشار خون بالا، هفت هزار و ۵۳ نفر مبتلا به دیابت و ۵۳۶ نفر نیازمند سایر خدمات درمانی بودند.   او گفت: ۵۰ هزار نفر در شهرستانها گناباد و بجستان هم اکنون از خدمات سلامت خانواده برخوردار هستند و هر سه هزار نفر زیر پوشش یک پایگاه بهداشتی و درمانی قرار دارند و به طور مستمر سلامت این افراد رصد می شود.   بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی علامه بهلول گنابادی با وسعت ۲۳ هزار و ۸۳۵ متر مربع شامل بیمارستان شامل بخشهای جراحی، اطفال، داخلی، زایشگاه، مامایی، اتاقهای عمل، همو دیالیز، داروخانه، NICU ، CCU، ICU و بخشهای پاراکلینیک شامل آزمایشگاه مرکزی، رادیولوژی دیجیتال، «ماموگرافی»، سونوگرافی، «فلوروسکپی»، سی.تی.اسکن و ام.آر.آی است.   شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب خراسان رضوی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند/ ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شد
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار