Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال یوونتوس و بارسلونا امشب در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

«میرالم پیانیچ» بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال یوونتوس که در فصل نقل و انتقالات تابستان به تیم بارسلونا پیوسته، در گفت و گو با اسکای اسپرت، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به ایتالیا برگشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همه افرادی که با آن‌ها کار کردهام را دوست دارم. خاطرات شگفت‌انگیزی از حضور در یوونتوس دارم.

وی ادامه داد: ما در لالیگا شروع خوبی نداشتیم اما فصل طولانی است و باید نتایج خود را جبران کنیم. مربی تیم جدید است و تفکرات جدیدی دارد. ما باید مشکلاتمان را هرچه زودتر و قبل از اینکه امتیازات بیشتری از دست بدهیم، رفع کنیم.

پیانیچ در پاسخ به این پرسش آیا در خصوص یوونتوس با «لیونل مسی» صحبت کرده یا نه، گفت: من با او در این خصوص صحبت کردم و واضح است که صحبت‌های خوبی باهم داشته‌ایم. ما برای بازی آماده هستیم و امیدوارم که بازی خوبی در مقابل حریف ارائه دهیم.

هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا در مورد تفاوت‌های مسی و «کریستیانو رونالدو»، تصریح کرد: آنها بازیکنان خارق العاده‌ای هستند. مسی از بیرون از باشگاه مانند یک فرازمینی به نظر می‌رسید و او واقعا هم فرازمینی است. وقتی توپ را در اختیار دارد، کارهای عجیبی رقم می‌زند. آن‌ها دو بازیکنی هستند که همیشه در میان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به یاد همه می‌مانند و من از اینکه در کنار این دو نفر بوده‌ام، لذت بردم.

حضور رونالدو در دیدار امشب به دلیل مبتلا شدن او به کرونا و مثبت بودن تستش، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پیانیچ در این خصوص، گفت: ما خواهیم دید که رونالدو بازی می‌کند یا نه. من جویای حال او شدم و او من گفت که حالش خوب است. امیدوارم تست او منفی شود چرا که سلامتی او از همه‌چیز مهم‌تر است. اگر او در زمین باشد من از وجود او لذت خواهم برد اما اگر هم او نتوانست در زمین حاضر شود این موضوع به نفع ما تمام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسی رونالدو پیانیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رونالدو، مسی و نیمار در جدیدترین تلفیق فوتبال و هنر موسیقی به کمک هوش مصنوعی / فیلم

ویدیویی زیبا از تلفیق فوتبال، موسیقی و حرکات موزون با حضور کاراکترهای شخصیت‌های مطرح دنیای فوتبال نظیر کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، نیمار و زلاتان ابراهیموویچ.

دانلود (2.7MB)

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • حضور رونالدو، مسی و نیمار در جدیدترین تلفیق فوتبال و هنر موسیقی به کمک هوش مصنوعی / فیلم
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • زمان سقوط رونالدو فرا رسید؟
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!
  • صحبت های ریو فردیناند در مورد دوران اوج رونالدو نازاریو / زیرنویس فارسی