Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:20:21 GMT

مصدومیت فن‌دایک پلیسی شد؛ بادیگارد برای پیکفورد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۵۹۴۴

مصدومیت فن‌دایک پلیسی شد؛ بادیگارد برای پیکفورد

بعد از آنکه جردن پیکفورد سنگربان اورتون به خاطر مصدوم کردن فن‌دایک ستاره لیورپول به قتل تهدید شد برای محافظت از او و خانواده‌اش بادیگارد استخدام شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند بعد از آنکه جردن پیکفورد دروازه بان اورتون چندین پیام تهدیدآمیز دریافت کرده و به قتل تهدید شده در حال حاضر چند بادیگارد از او و همسرش محافظت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکفورد در بازی تیمش مقابل لیورپول با خطایی شدید روی ویرژیل فن دایک باعث مصدومیت شدید او شده و گفته می‌شود تهدیدهای او به همین علت بوده است.

 

 

روزنامه دیلی میل به نقل از یکی از منبع خود نوشت جردن پیکفورد از میزان تهدیدهایی که بعد از دربی مرسی ساید مقابل لیورپول دریافت کرده شگفت زده شده است اما او قصد دارد هر طور شده خیالش از بابت امنیت خانواده مطمئن باشد و اجازه ندهد کوچکترین احتمال خطری برای آنها وجود داشته باشد.

 

بر اساس این گزارش پیکفورد از یک شرکت خصوصی تامین امنیت درخواست کرده محافظت از او و خانواده اش را به عهده بگیرد. در روزهای اخیر در اطراف خانه جردن پیکفورد در چشایر که او به همراه همسرش مگان و پسر یک ساله اش در آن زندگی می‌کند چند بادیگارد در حال نگهبانی و گشت زنی دیده شده اند.

 

 

متخصصین امنیتی از پیکفورد و همسرش خواسته اند تا اطلاع ثانوی از فعالیت در شبکه های اجتماعی خودداری کنند چون ممکن است به شکل ناخواسته مکان حضور خود را در این شبکه ها لو بدهند و شدت تهدیدها علیه خود را بالا ببرند.

 

پلیس مرسی ساید هم در روزهای اخیر اعلام کرد تحقیقات درباره توییتهایی را آغاز کرده که پیکفورد و هم تیمی اش ریچارلیسون را هدف گرفته و آنها را به قتل تهدید کرده بودند.

 

 

اورتون لیورپول ویرجیل فن دایک پیکفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اورتون لیورپول ویرجیل فن دایک پیکفورد جردن پیکفورد فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

لیورپول به سراغ سرمربی هلندی فاینورد رفته است. 

طرفداری | خبرنگاران نزدیک به لیورپول از پیشتازی سرمربی فاینورد برای تصاحب جایگاه یورگن کلوپ خبر دادند. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد در این لحظه در کورس هدایت لیورپول پیشتاز است. سرمربی 45 ساله که روزهای گذشته فاینورد را به مقام قهرمانی جام حذفی هلند رساند، در فصل 23-2022 این تیم را پس از شش فصل در جایگاه اول اردیویسه قرار داده بود. توانایی اسلوت در پیشرفت بازیکنان و همچنین سبک تهاجمی او باعث شده است که مدیران لیورپول به سراغ این مربی بروند. این انتقال نهایی نیست چراکه قرمزها همچنان تمایل دارند نام‌های دیگری را نیز بررسی کنند، با این حال می‌تواند برای اسلوت شانس بالایی قائل شد. جایگاه مربیگری بایرن مونیخ، بارسلونا و میلان نیز انتقال اسلوت به لیورپول را پیچیده می‌کند. مطابق گزارش کریس باسکامب از تلگراف، بارسلونا و بایرن مونیخ نیز به سرمربی هلندی علاقه‌مند هستند. 

فصل گذشته تاتنهام برای انتقال آرنه اسلوت وارد عمل شد اما او با رد پیشنهاد دنیل لوی تصمیم گرفت در فاینورد ماندگارد شود. او احساس می‌کند از تابستان آینده برای ورود به تیم‌های بزرگ اروپا آماده است. فابریتزیو رومانو نیز با تایید اخبار مطرح شده، از تماس لیورپول و اسلوت خبر دارد. روز گذشته روبن آموریم از لیست لیورپول خارج شده بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید