Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی آزمون الکترونیکی مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان توسط جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، برگزار شد.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری این آزمون، اظهار کرد: آزمون مذکور در قالب تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر اسمعیلی با بیان اینکه آزمون مذکور ششم آبان ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجرا است، ادامه داد: در این آزمون 80 نفر از مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به منظور ارتقاء دانش فنی، اخذ صلاحیت طراحی و نظارت لوله کشی گاز داخلی ساختمان شرکت می‌کنند.


به گزارش ایسنا، معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی یادآور شد: مهندسان برای اخذ مجوز نظارت بر لوله کشی گاز ساختمان‌های تجاری و مسکونی باید آزمون الکترونیکی مبحث 17 مقررات ملی ساختمان را پشت سر بگذارند تا صلاحیت نظارت گاز در پروانه اشتغال به راه و شهرسازی را دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی مقررات ملی ساختمان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، درخصوص دور دوم انتخابات، افزود: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

به گفته محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر برشمرد:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

اسلامی همچنین تاکید کرد: بر اساس پیشنهادی وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جای خالی مبحث ۱۹ در ساختمان‌سازی
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • ۳۵۲ گروه تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی بر بازار نظارت دارند
  • رونق بخش گردشگری، سیاست قطعی استان برای توسعه اقتصادی
  • هدف‌گذاری افزایش ۲۵ درصدی جذب گردشگر در آذربایجان شرقی
  • میزان ورود مسافر و گردشگر به آذربایجان شرقی افزایش نداشته است
  • بازنگری در مقررات ملی ساختمان با رویکرد مدیریت مصرف انرژی
  • حضور مردم در تمامی عرصه‌ها موجب فتح قله‌های پیشرفت می‌شود