Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه آزاد از امضای توافق‌نامه با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و تمهیدات سازمان نظام وظیفه برای ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان جدید خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به امضای توافق‌نامه این دانشگاه با شرکت ملی پست در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان جدید‌الورود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال برای نخستین‌بار ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی به صورت غیرحضوری در حال انجام است و پذیرفته‌شدگان تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند از طریق سامانه آموزشیار ثبت‌نام خود را برای نیمسال تحصیلی جاری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به تحولات دانشگاه آزاد اسلامی، امسال شاهد افزایش متقاضیان تحصیل در تمامی مقاطع این دانشگاه بودیم، بنابراین به‌منظور حفظ سلامت دانشجویان و ثبت‌نام ورودی‌های جدید، دانشگاه آزاد اسلامی شرایطی را فراهم کرده تا نیازی به حضور دانشجویان جدیدالورود در واحد‌ها و مراکز دانشگاهی نباشد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: براساس تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، توافق‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران برای ارائه تسهیلات غیرحضوری به دانشجویان جدیدالورود به امضا رسید تا از سفر‌های شهری و بین شهری و تجمع پذیرفته شدگان در واحد‌های دانشگاهی جلوگیری شود.   حیدری افزود: براساس این توافق‌نامه، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پس از ثبت‌نام در سامانه آموزشیار، می‌توانند مدارک هویتی و تحصیلی خود را برای تطبیق و ارسال به واحد دانشگاهی پذیرفته شده، به یکی از دفاتر پست دولتی محل سکونت خود ارائه و تحویل دهند. دفاتر پست دولتی نیز پس از دریافت و تطبیق هویت افراد پذیرفته شده، مدارک را به واحد و مرکز دانشگاهی ارسال می‌کنند. فهرست این دفاتر در پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و سامانه آموزشیار درج شده است.

وی با تأکید بر اینکه با امضای این توافق‌نامه، دانشجویان جدید برای انجام مراحل ثبت‌نام نیازی به مراجعه حضوری به واحد‌های دانشگاهی ندارند، گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. مدارک مورد نیاز پذیرفته‌شدگان جهت ارائه به شرکت پست در سامانه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی و سامانه آموزشیار اطلاع‌رسانی شده است.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از تمهیدات سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا برای ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان خبر داد و گفت: پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از تسهیلات فراهم شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا، می‌توانند با در دست داشتن پرینت گواهی قبولی خود از سامانه‌های http://azmoon.net یا http://azmoon.org یا http://sanjesh.org و مراجعه به دفاتر پلیس‌۱۰+، برگه گواهی معافیت تحصیل خود را از این دفاتر دریافت و به همراه سایر مدارک برای ارسال به واحد دانشگاهی، به دفاتر پستی تحویل دهند. درخواست ثبت معافیت تحصیلی توسط واحد دانشگاهی از طریق سایت http://epolice.ir انجام می‌شود.   حیدری در پایان خاطرنشان کرد: ثبت درخواست معافیت تحصیلی در دانشگاه‌های مستقر در شهر تهران به صورت اینترنتی انجام می‌شود و دانشجویان ورودی سال تحصیلی جدید می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا به نشانی http://services.epolice.ir یا http://epolice.ir برای دریافت مجوز ثبت‌نام (معافیت تحصیلی) اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشجویان ورودی جدید احمد حیدری معافیت تحصیلی غیرحضوری به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سخنگوی دانشگاه آزاد سازمان نظام وظیفه سامانه آموزشیار دانشجویان جدید پذیرفته شدگان توافق نامه دفاتر پست ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت

معصومه عمادی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از از دریافت مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی با عنوان«مطالعات سایکوفیزیولوژی در ورزش» در این واحد دانشگاهی خبرداد و اظهار کرد: این مجوز بر اساس مصوبه جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت فصلنامه به زبان فارسی به مدیر مسئولی سیروس فارسی و سردبیری محمدعلی آذربایجانی صادر شد.

وی افزود: علاقمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به مباحث فیزیولوژی ورزشی، روانشناسی در ورزش و سایر زمینه‌های مرتبط برای ارائه مقاله در نشریه فوق به پرتال مجلات به آدرس https://journals.marvdasht.iau.ir/ مراجعه و برای کسب اطلاع از موضوعات محور‌های نخستین شماره آن می‌توانند با اداره نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت باشماره ۹۱۳۰۰۰۱۲-۰۷۱ داخلی۴۵۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند