Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عزت اللهی از مارک ویلموتس و سبک مربیگری اش انتقاد کرد

سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی ایران ضمن تمجید از کارلوس کی روش، امیدوار است ایران بتواند به جام جهانی 2022 قطر صعود کند.

به گزارش طرفداری، گفتگوی کامل سعید عزت اللهی را با روزنامه جام جم می خوانید:

آیا از این‌ که در دوره حضور ویلموتس در تیم‌ ملی نبودید، خوشحال هستید؟

خوشحال که قطعا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم اتفاقا دوست داشتم آن زمان در تیم‌ ملی حاضر باشم و می‌ توانستم کمک کنم ولی ایشان تصمیمات عجیب و غریب برای تیم‌ ملی کم نگرفت. از دعوت نکردن من بگیرید و خط زدن جهانبخش و چند بازیکن دیگر تا فیلم ‌هایی که با فدراسیون فوتبال سر قرارداد بازی کرد. وقتی این اتفاقات را می ‌بینم با خودم می‌ گویم بهشت و جهنم همین دنیاست. دیر یا زود دست هر آدمی که بخواهد دروغ بگوید و دو دره بازی کند و سر دیگران کلاه بگذارد، رو می ‌شود! الان همه چهره واقعی اینها را شناخته ‌اند. همان‌ هایی که بابت یک برد بازی تدارکاتی از ویلموتس تعریف و تمجید و حمایتش می‌ کردند، الان کجا هستند؟ الان چرا نمی ‌آیند دوباره از او حمایت کنند؟ چون فهمیدند که مسئولیتی بزرگ را به آدمی کوچک سپرده بودند.

سعید عزت اللهی در ادامه درباره کارلوس کی روش و این که خیلی ‌ها نگران فاصله افتادن میان نسلی هستند که کی روش برای فوتبال ایران ساخت، گفت:

کی ‌روش نسلی را به فوتبال ایران معرفی کرد که خوشبختانه همه بازیکنانش جزو نفرات خوب و موثر تیم‌ های خود در طی سال ‌های اخیر بودند. یک جو دوستانه و خوبی در تیم‌ ملی وجود داشت ولی خب هر چه بوده، حالا تمام شده و بحث کردن راجع به گذشته هیچ فایده ‌ای ندارد. همه می ‌دانیم که در این مدت چقدر درباره‌ اش صحبت کرده ‌ایم. فکر می‌ کنم ‌همه چیز ثابت شده و نیاز به حرف زدن نیست، مخصوصا با نتایجی که مربی بعدی رقم زد و باعث شد الان استرس این را داشته باشیم به جام‌ جهانی می ‌رویم یا نه؟ برای آینده فوتبال ‌مان خیلی بد است که به جام‌ جهانی نرود و این قطعا به ضرر ما خواهد بود. به همین دلیل باید سعی کنیم دست به دست هم بدهیم و حمایت کنیم تا ان شاالله تیم‌ ملی به جام‌ جهانی قطر صعود کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سعید عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، براساس تصمیمات فدراسیون فوتبال و مصوبات هیئت رییسه سازمان لیگ با توجه به حساسیت مسابقات لیگ‌های کشوری و به منظور جلوگیری از حاشیه‌های غیر متعارف و ایجاد آرامش در راستای ارتقاء سلامت و نشاط در جامعه درخصوص انتشار و صدور اعلامیه/ اطلاعیه/ بیانیه مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی، توسط مربیان، کادر فنی و اداری مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره باشگاه، علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاهها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها تصمیمات ذیل اتخاذ و از تاریخ صدور ابلاغیه اجرا می‌شود:     لیگ دسته سوم/ لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره   ۱- برای بار نخست ۲۰۰ میلیون تومان جریمه   ۲- برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه   ۳- برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه   - ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.   - صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.   لیگ دسته یک سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره ۱- برای بار نخست ۵۰۰ میلیون تومان جریمه   ۲- برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه   ۳- برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه   - ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.   - صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.   لیگ برتر سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره ۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه   ۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه   ۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه   - ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.   - صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.   ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضایی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر" غیر مالی" ارجاع می‌شود.

دیگر خبرها

  • گل زیبای سعید عزت اللهی در شب شکست شباب الاهلی
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • گل دیدنی سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به النصر امارات / فیلم
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند