Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

خط تولید تمام اتوماتیک ماسک سه لایه در سازمان انرژی اتمی با توجه به شیوع و گسترش ویروس covid-۱۹ و اهمیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلام‌شده توسط ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، با دستور صالحی و همت متخصصین این سازمان افتتاح و راه‌اندازی گردید و آماده تأمین ماسک مورد نیاز کارکنان صنعت هسته‌ای می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خط تولید با بهره‌گیری از جدیدترین متدها و ابزارهای روز قابلیت تولید ۸۰ عدد ماسک در هر دقیقه را داشته و با راه‌اندازی دستگاه های بعدی در آینده‌ای نزدیک، امکان تولید بیشتر ماسک‌های بهداشتی در این کارگاه میسر خواهد بود. همچنین در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، بخشی از ماسک‌های تولیدشده توسط سازمان انرژی اتمی ایران در اختیار جامعه پزشکی، مدافعان حوزه سلامت و سایر اقشار قرار خواهد گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان انرژی اتمی ایران سازمان انرژی اتمی ماسک سه لایه خط تولید تمام اتوماتیک ماسک سه لایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر دوشنبه در کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر اظهار کرد: تحول در ساختار علمی دانشگاه خلیج‌فارس در زمینه انرژی هسته‌ای یک نیاز است.

استاندار بوشهر بیان کرد: با شکل‌گیری یک دانشکده در این حوزه، رشته‌های مرتبط با انرژی هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی گسترش و توسعه هوش مصنوعی در صنایع مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا برای تحول در بخش‌های مختلف، طراحی لازم توسط دانشجویان و جوانان بومی استان انجام شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه تصمیمات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران جهادی و به موقع است اظهار داشت: آغاز ساخت آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۷۰ هزار مترمکعب در جوار نیروگاه اتمی بوشهر با تأکیدات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اجرایی شد و اکنون روند ساخت آن تسریع یافته است.

وی با بیان اینکه این آب‌شیرین‌کن تا ظرفیت ۱۵۰ هزار مترمکعب قابل توسعه و گسترش است افزود: علاوه بر این، ساخت ۲ نیروگاه اتمی دیگر هر کدام به ظرفیت هزار و ۷۵ مگاوات در جوار نیروگاه فعلی اتمی بوشهر در دست ساخت است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن، تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳ هزار مگاوات افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر ساخت ۲ هنرستان در حوزه فناوری هسته‌ای در بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با موافقت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ساخت ۲ هنرستان مرتبط با فناوری هسته‌ای در مرکز استان بوشهر ساخته و راه‌اندازی می‌شود که یکی از آنها در حال اجرا است و طراحی بعدی نیز در هنرستان حاج جاسم بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6085604

دیگر خبرها

  • افزایش تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش خواهد یافت
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد
  • افزایش تولید رادیو داروها در سازمان انرژی اتمی ایران
  • ماجراجویی هسته‌ای ایران در فصل دوم برنامه «بی‌واسطه»