Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این جمعیت در طرحی که تا ۱۵ آبان ادامه دارد در معابر و مناطق پر رفت و آمد شهرهای استان به شهروندان فاقد ماسک٬ ماسک رایگان می‌دهد. - اخبار استانها -

ابوالفضل محبان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: آموزش های امداد و نجات هلال احمر با کمترین هزینه و با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی برای شهروندان علاقمند ارائه می‌شود و همه اقشار جامعه می‌توانند از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تمام روستاها و مناطقی که مورد نیاز باشد شرایط ایجاد خانه هلال فراهم شده و در صورتی که در مناطقی نیاز به ایجاد این امکان هست٬ دهیاران عزیز می‌توانند با ثبت درخواست خود زمینه ایجاد خانه‌های هلال را فراهم کنند.

ورود هلال احمر برای کنترل شیوع کرونا در بروجرد / استفاده از ماسک فراموش نشودآغاز توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان توسط جمعیت هلال احمرمعاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان: جستجوها در جنگل «باقرآباد» همچنان ادامه دارد + تصاویر

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: برای فصل سرد و ایامی که بروز بحران و حادثه را خواهیم داشت٬ همه تدابیر اندیشیده شده و تجهیزات مورد نیاز کمک در سیل و برف برای موانع سخت و صعب العبور خراسان شمالی در دسترس بوده و تهیه شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در دوران کرونا٬ اظهار داشت: به منظور تحقق فرامین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار حضوری با رئیس جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا و تاکید بر استمرار فعالیت های جوانان و داوطلبان در مقابله با کرونا، اجرای طرح "آمران سلامت" جمعیت هلال احمردر استان‌های سراسر کشور کلید خورده است.

محبان تصریح کرد: در روزهای اخیر که وضعیت شیوع کرونا به حالت قرمز و خطرناک در آمده است با 50 ایستگاه سلامت طرح اهدای رایگان ماسک در بین شهروندان در تمام شهرهای خراسان شمالی از سوی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: همه روزه از ساعت 10 تا 12 و 16 تا 18 داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در تمام مناطق استان خراسان شمالی حضور یافته و ضمن انجام و ارائه آموزش‌های لازم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا٬ خدمات ارائه ماسک رایگان نیز به شهروندانی که فاقد ماسک هستند ارائه می‌شود. این طرح تا 15 آبان ادامه داشته و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: عصر امروز گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پیکان در کیلومتر ۱۷ جاده تاکستان - قزوین به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه در شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: این حادثه ۹ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران پایگاه نرجه و ۶ مصدوم دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

صبوری غیاثوند همچنین از مداوای سرپایی یکی از مصدومان حادثه دیده در صحنه تصادف خبر داد.

به گفته این مسئول، خودروی پیکان چندین مسافر کم سن و سال داشته که با گاردریل کنار خیابان برخورد کرده و به واژگونی خودرو منجر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه