Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان اظهار کرد: بیمه سلامت خدمات شایسته و عملکرد خوبی درجهت ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و مردم را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، زینی وند گفت: در مجموعه سازمان بیمه سلامت ایران و بیمه سلامت استان کارهای خوبی درخور شأن مردم در حال انجام می باشد و بیمه سلامت استان یکی از دستگاههای خوب در استان می باشد که توانسته در سال ۹۸ رتبه برتر از جشنواره شهید رجایی را کسب نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر اداره ای که مدیر لایق ،شایسته و بادانش داشته باشد کارها را به خوبی به پیش می برد و خدمات هم در جهت خدمت به مردم و تسهیل خدمات به مردم پیشرفت خوبی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: دولت کارهای خوبی در حوزه خدمات الکترونیک ارائه کرده و دولت الکترونیک یک انقلابی در نظام اداری ایجاد کرده است که نمونه آن بحث الکترونیکی کردن خدمات بیمه سلامت است که تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان بیان کرد: اگر طرح تحول در کشور اجرا نمی‌شد مردم هم دچار هزینه‌های  کمرشکن بودند ولی با اجرای این طرح و کاهش هزینه های درمانی اکنون مردم آرامش خاطر پیدا نموده اند.

زینی وند در پایان گفت: اگر دهک بندی به صورت شفاف صورت پذیرد می‌تواند مشکلات بیمه شدگان را کاهش دهدکه می طلبد وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی نگاه ویژه ای به دهک بندی داشته باشد.

دراین دیدار مدیر کل بیمه سلامت استان نیز به ارائه گزارشی از فعالیتهای بیمه سلامت در استان پرداخت و اظهار داشت: اولویت دولت، سلامت و خدمت به مردم و تسریع وتسهیل امورات سلامت مردم می‌باشد.

عباسی گفت: بیش از یک میلیون و ۸۸۹ هزار و ۶۵۷ نفر در استان در پنج صندوق کارکنان دولت ، سایر اقشار، روستاییان و عشایر، بیمه سلامت همگانی و ایرانیان و مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت استان قرار دارند و از خدمات نظام سلامت در مراکز درمانی بهره مند می باشند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با اشاره به برنامه ارزیابی وسع در استان پرداخت و افزود :با توجه به دهک بندی بیمه شدگان بیمه سلامت همگانی وروستائیان وعشایر عزیز و پیگیری انجام شده در وضعیت کرونا نیازمند به کمک بیشتر جهت تمدید دفاتر این بیمه شدگان عزیز می باشدکه بیمه شدگان مشکل پرداخت حق سرانه بیمه را نداشته باشند.

وی اظهارکرد:هزینه بیماران بستری کرونایی چنانچه شش روز در بخش بستری باشند بین ۵ الی ۶ میلیون تومان باید بپردازند که بیمه سلامت  ۹۰ درصد هزینه درمان بیماران کرونایی را پرداخت می نماید.

عباسی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک یکی از اولویت‌های مهم سازمان بیمه سلامت می باشد که بیمه شدگان می توانند با کد ملی تمامی خدمات را در مطب پزشکان، داروخانه‌ها، رادیولوژی و سونوگرافی دریافت نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمه سلامت بیمه سلامت استان بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک


دکتر محمد غلام نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: بیمه سلامت به هر نحو ممکن و به هر قیمتی که باشد سهم موظفی سازمان را به صورت کاغذی پرداخت می‌کند و مردم به هیچ عنوان پرداخت از جیب بیشتری نخواهند داشت.
وی افزود: با توجه به اینکه ظرفیت سامانه زیرساختی بیمه سلامت کم و دچار کندی بود، در راستای ارتقای زیرساخت‌های الکترونیکی سامانه الکترونیک بیمه سلامت؛ تصمیم اتصال به یک سامانه قوی‌تر در دستور کار قرار گرفت، اما در مسیر ارتقای سامانه با مشکلاتی مواجه شدیم.
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: در این مسیر برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر برای بیمه شدگان؛ تمهیداتی در موسسات طرف قرارداد، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، داروخانه و خصوصا در داروخانه‌های بیماران خاص در نظر گرفتیم مبنی بر اینکه تصمیم گرفتیم نسخ کاغذی بیماران اعمال بشود و همان محاسباتی که قبلا به صورت الکترونیک انجام می‌گرفت برای مردم به همان صورت انجام شود و مردم در این مسیر پرداخت بیشتری نداشته باشند.
دکتر محمد غلام نژاد در خصوص زمانبندی رفع اختلالات سامانه گفت: ما نمی‌توانیم زمان مشخصی را اعلام کنیم، اما پیش بینی می‌کنیم که مشکلات ارتقای سامانه طی روز‌های آینده برطرف شود.
وی افزود: ما یک سابقه‌ای از اطلاعات نسخه‌های الکترونیک بیماران خصوصا از بیمارانی که به طور ماهانه و مستمر دارو دریافت می‌کردند را در سامانه هایمان داریم که می‌توانیم از این نسخه استفاده کنیم و مشکلی در تهیه داروی این عزیزان نظیر بیماران خاص صعب العلاج پیش نمی‌آید، برای آنهایی هم که جدید مراجعه می‌کنند از کلیه اساتید و پزشکان عزیز خواستیم که فعلا تا اطلاع ثانوی نسخه کاغذی بنویسند.
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: هموطنان می‌توانند از طریق سماناه استعلام سنجی بیمه شدگان بیمه سلامت با وارد کردن کد دستوری *۱۶۶۶# هر گونه سوال بیمه‌ای از سازمان بیمه سلامت دارند را سوال و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • عدم پاسخگویی تعرفه‌های آندوسکوپی و کولونوسکوپی به هزینه‌ها
  • تعرفه های آندوسکوپی و کولونوسکوپی پاسخگوی هزینه‌ها نیست
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • مواجهه خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های کمرشکن سلامت
  • راهکارهای کاهش هزینه‌های سلامت در ایران
  • مواجهه ۲.۴۲ درصدی خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های سلامت/ راهکار‌های کاهش هزینه‌های کمرشکن سلامت در ایران
  • سهم بالای خانوار از هزینه‌های سلامت، مانع تحقق سیاست‌گذاری‌ها