Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با توصیه به رئیس‌جمهور فرانسه درباره خودداری از ترويج توهين در روزنامه‌ها و رسانه‌ها اعلام کرد: تجويز توهين و اهانت به ساحت مقدس پيامبر(ص) درنهايت به نزاع ختم می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای توهین «امانوئل مکرون» به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: پیام مهربانی، صلح و راستی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام از پس قرن‌ها همچنان به گوش می‌رسد و دل‌های مرده و سخت را به غمزه ملاطفت و مهربانی نرم می‌كند؛ اما به گواهی تاریخ، خواب‌زدگان مُهر بر دهان خورده، یارای پذیرفتن نور را ندارند و چنان به خوی تعصب و دشمنی دچارند كه نه زیبایی را می‌فهمند و نه آزادی را و هر دستاویزی را بهانه دمیدن بر آتش حماقت خودخواسته و آتش‌افروزی بی‌منطق خود می‌كنند.

این بیانیه می‌افزاید: معتقدیم طراحان اصلی این جریان‌های افراطی سردمداران نظام سلطه و صهیونیست‌های هتاک هستند كه در این هنگامه می‌كوشند با تولید وحشت و خشونت به نام اسلام، تئوری ناجوانمردانه اسلام‌هراسی را ترویج كنند و از این آب گل‌آلوده طُرفی برای خود ببندند كه برای مردمان آن دیار ثمری جز ناكامی به‌دنبال نداشته است.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به رئیس‌جمهور فرانسه توصیه کرد از ترویج توهین در روزنامه‌ها و رسانه‌ها دست بردارد و با ادیان دیگر به احترام رفتار كند و افزود: تجویز توهین و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم‌(ص) به نام آموزش آزادی بیان همچون تجویز آموزش بددهانی است و این تجویزها درنهایت به نزاع ختم می‌شود. به توطئه‌گران و طراحان این اقدامات شوم اعلام می‌کنیم با تولید نقاب‌های دروغین افراطی و خشونتی، اسلام حقیقی پنهان نمی‌ماند و مكرتان به خودتان بازخواهد گشت.

در این بیانیه با ابراز خشم از اقدامات دامنه‌دار رسانه‌های مغرض در توهین به ساحت مقدس پیامبر نور و مهربانی، جانبداری از این رویداد شوم را محكوم می‌كند. هشدار می‌دهیم آتشی كه اكنون در آن می‌دمید، ناگهان دامان بی‌كفایتی خودتان را خواهد گرفت، زیرا آزادگان و جوانمردان عالم تزویر و تاریكی را از نور و روشنی به راحتی تمیز می‌دهند. ما از همه مسلمانان سراسر جهان می‌خواهیم با حفظ هوشیاری و بصیرت، تزویر توطئه‌گرانی كه این بازی از پیش باخته را طرح كردند، به خودشان برگردانند.

انتهای پیام/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی رئیس جمهور فرانسه اسلام هراسی توهین به اسلام امانوئل مکرون ساحت مقدس رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس پیرامون شایعات شکل گرفته در مورد بحث‌های نقل و انتقالاتی و لیست مازاد این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد و به تکذیب این شایعات پرداخت.

این باشگاه نوشت:"به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند."

دیگر خبرها

  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • طنز نقشی حیاتی در ترویج دموکراسی و عدالت اجتماعی دارد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز