Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@14:18:54 GMT

در خانه موزه گردی کنید!

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۶۳۸۵

در خانه موزه گردی کنید!

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در پی اعمال محدودیت‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و عدم امکان بازدید حضوری از موزه بانک ملی ایران، علاقه‌مندان به بازدید از آثار فاخر و مختلف تاریخی و سبک‌های مختلف هنری می‌توانند با مراجعه به سایت، به صورت مجازی بازدید کنند.
همچنین اطلاعات مربوط به اشیای این موزه در کانال موزه بانک ملی ایران قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سه سال از زمان تاسیس موزه بانک ملی ایران می‌گذرد و در این موزه می‌توانید از اشیای قدیمی و با ارزشی شامل مجموعه‌های ارزشمند سکه ها، تابلو‌های نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی‌های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک‌ها و یا شخصیت‌های برجسته، آثار قلمزنی، ادوات و ابزار‌های تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ دیدن کنید. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بانک ملی اخبار بانک ملی انتخابات 1400 انتخابات آمریکا ویروس کرونا مهرداد سپهری دختر آبادانی بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران + فیلم

کاشان را به هنر، فرهنگ و معماری می‌شناسیم و در بسیاری از خانه های تاریخی ایران که در این استان واقع شده است می توان این سه عنصر را به وضوح مشاهده کرد. از مجموعه آثار مرتبط با معماری قدیم، آنچه که گردشگران بیشتر مجذوب آن می شوند، خانه‌های باستانی هستند که در اینجا می توانید ویدیویی از این خانه ها ببینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • ۷۰ اثر موزه شوش مرمت شد
  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران + فیلم
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه