Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علی نظری جویباری معاون سابق استقلال معتقد است اسکلت اصلی آبی‌ها در این فصل حفظ شده است و همین باعث خواهد شد تا آنها بتوانند در این فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشند.همچنین نظری به هواداران استقلال قول داد که اولویت اصلی کریمی حضور دوباره در جمع آبی‌پوشان باشد زیرا این بازیکن نمی‌تواند به همین راحتی هواداران استقلال را نادیده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شرایط استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟

استقلال شرایط خوبی دارد. فکر می‌کنم استقلال می‌تواند امسال قهرمانی لیگ برتر را کسب کند به شرطی که شرایط نامساعد مدیریتی این تیم حل شود.

 در خصوص مدیریت صحبت کردید. فکر می‌کنید این مشکل چه زمانی حل می‌شود؟

هیات مدیره استقلال تمام تلاش خودشان را انجام می‌دهند و به زودی نیز یک مدیرعامل ایده‌آل را برای تیم انتخاب خواهند کرد.

 شایعاتی مبنی بر حضور شما در پست مدیرعاملی شنیده می‌شود؟

به بنده هیچ پیشنهادی در این باره نداده‌اند. هیچ حرفی هم در این باره نشده است. بالاخره باید اگر صحبت‌هایی هست ما هم حرف‌هایمان را بزنیم و شرایط را بسنجیم اما فعلا هیچ خبری در این باره نیست.

هواداران استقلال نگران وضعیت علی کریمی هستند؟

عبدیان عضو هیات مدیره استقلال گفت این توافق در حال صورت گرفتن است. فکری هم که با کریمی صحبت می‌کرد وی اعلام کرد که از این شرایط خسته است و دوست دارد از این بلاتکلیفی در بیاید. فکر می‌کنم کریمی هم هواداران استقلال را به همین راحتی فراموش نمی‌کند که امیدوارم با حضور کریمی و بازگشت شیخ، استقلال برای اولین بار همه نیروهایش را حفظ کرده است.

خیلی‌ها می‌گویند باعث حضور نادری در استقلال شما بودید؟

 هیچ نقشی در آمدن نادری نداشتم این تلاش هیات مدیره بود که توانست بازیکن باکیفیت را جذب تیم کند.

قبول دارید در استقلال امسال ترافیک زیادی در بازیکنان وجود دارد؟

فکری کارش را بلد است و قطعا تیم را جمع و جور خواهد کرد. او سال‌های سال تجربه دارد و قطعا این تجربه کمک‌حال وی خواهد بود.

 خیلی‌ها معتقدند حضور همزمان مظلومی و مرفاوی برای تیم حاشیه به وجود خواهد آورد؟

مظلومی از بزرگان تاریخ استقلال بوده و قصدش کمک به استقلال است. مرفاوی هم به استقلال کمک می‌کند و همین که قبول کرده در کادر فنی استقلال باشد باعث افتخار است. شما نگاه کنید مظلومی تیم ملی را رها کرد و به استقلال آمد.

خیلی‌ها می‌گویند وزیر خیلی به استقلالی‌ها کمک کرده است؟

بنده به عنوان یک هوادار استقلال باید بگویم وزارت ورزش هیچ کمکی به استقلال نکرده است و نمونه‌اش همین حضور سعادتمند در استقلال بود که باعث بروز اتفاقات ناخوشایند برای تیم شد.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

هومن جعفری کد خبر: 1078897 برچسب‌ها علی نظری جویباری استقلال تهران علی کریمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی نظری جویباری استقلال تهران علی کریمی هواداران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس

از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

کد خبر 846816 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید