Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه منچستریونایتد همچنان مدافع فرانسوی لایپزیگ را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود برای نقل‌وانتقالات در نظر دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «تایمز» انگلیس اعلام کرد باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد، بار دیگر شانس خود را برای به خدمت گرفتن دایوت اوپامکانو مدافع تیم فوتبال لایپزیگ امتحان کند و این بار فرصت دارد تا با رقمی کمتر این بازیکن فرانسوی را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در قرارداد قبلی اوپامکانو 21 ساله با لایپزیگ بند فسخ 45 میلیون پوندی وجود داشت، اما پس از اینکه او قرارداد سه ساله جدیدی را با این باشگاه آلمانی امضا و خود را تا سال 2023 به لایپزیگ متعهد کرد، بند فسخ او هم به 38 میلیون پوند کاهش پیدا کرد.

«تایمز» مدعی شد این بند فسخ در پایان فصل جاری در صورت تمایل اوپامکانو قابلیت فعال شدن را دارد و باشگاه منچستریونایتد هم قصد دارد در صورت به توافق رسیدن با این مدافع فرانسوی، بند فسخ او را فعال کند.

اولگنار سولسشایر و کادر فنی‌اش این فرصت را دارند تا بازی دایوت اوپامکانو را در دیدار امشب (چهارشنبه) منچستریونایتد مقابل لایپزیگ در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک در ورزشگاه اولدترافورد ببینند.

ماتئوس: بازیکنان لایپزیگ نباید از نام منچستریونایتد بترسند

اوپامکانو که در حال حاضر عضو تیم زیر 21 سال فرانسه است، از سال 2017 در عضویت باشگاه لایپزیگ آلمان است، تیمی که فصل اخیر تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت.

این مدافع فرانسوی فصل 20-2019 در 38 بازی از رقابت‌های مختلف برای تیم تحت هدایت یولیان ناگلسمان به میدان رفت و دو پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لایپزیش لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد لایپزیش لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد بند فسخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مربی منچستریونایتد به تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور خبر داد که امیلیو آلوارز اسپانیایی به عنوان مربی دروازه‌بانان به کادرفنی تراکتور ملحق شده و بعد از جدایی پاکو خمس و دستیارانش، گلرهای این تیم را تمرین خواهد داد.

آلوارز که یکی از مشهورترین مربی گلرهای شاغل در ایران محسوب می‌شود، سابقه کار در تیم‌های مطرح همچون رئال مادرید ب، والنسیا، بنفیکا، اتلتیکو مادرید و منچستر یونایتد را دارد.

دوره حضور او در منچستریونایتد طولانی‌تر و پرسروصداتر از سایرین بود و امیلیو به عنوان مربی محبوب داوید دخیا کار خود را در جمع شیاطین سرخ انجام می‌داد.

آلوارز در نیم فصل اول به عنوان مربی دروازه‌بانان تراکتور فعالیت می‌کرد اما در نیم فصل دوم پاکو خمس مربی محبوب خود را که دچار مصدومیت شده بود، به تمرین تراکتور آورد.

باشگاه تراکتور احتمالا آلوارز را تا پایان فصل و بی‌توجه نسبت به سایر اتفاقات در تیم حفظ خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد (1997/4/19) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد (لیگ قهرمانان اروپا - 2001/4/18) / فیلم
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • بازگشت مربی منچستریونایتد به تراکتور!
  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم
  • پیروزی منچستریونایتد مقابل لیدز با تک گل روی کین (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد