Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@09:59:10 GMT

احتمال جدایی علی کریمی از استقلال قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۶۵۱۱

احتمال جدایی علی کریمی از استقلال قوت گرفت

به گزارش افکارنیوز،

باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات تلاش زیادی کرد تا قرارداد علی کریمی را تمدید کند، اما تا به امروز توفیقی در این زمینه حاصل نشده است. مدیران استقلال منتظر ماندند تا این بازیکن طبق ادعای خودش به بررسی پیشنهادهای خارجی بپردازد و اگر با تیمی به توافق نرسید، بار دیگر با او وارد مذاکره شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حساسیت هواداران برای ماندن کریمی، مسئولان این باشگاه به کمک یکی دو هوادار متمول استقلال رقم پیشنهادی خود را بالا بردند، اما کریمی درخواست‌های دیگری از جمله پرداخت پیش‌قسط قراردادش را مطرح کرد. با گذشت زمان، مسئولان استقلال بیشتر خواسته‌های هافبک فصل گذشته خود را پذیرفتند و حتی به توافق رسیدند، اما به یکباره کریمی اعلام کرد که با پیشنهاد یک تیم خوب خارجی روبه‌رو شده است.

این مسئله کافی بود تا مذاکرات دو طرف به بن‌بست بخورد، آنهم در حالی که کریمی به مدیران باشگاه گفته بود قلبش با استقلال است و مشکلی برای ماندن ندارد!

در حالی که استقلالی‌ها خود را آماده امضای قرارداد جدید با کریمی می‌کردند، اما او از انجام این کار خودداری کرد تا باشگاه استقلال بار دیگر مقابل هوادارانش قرار بگیرد که چرا قرارداد ستاره ملی‌پوشان آبی‌پوشان را تمدید نکرده‌اند، در شرایطی که مسئولان استقلال هم زمان زیادی صرف مذاکره با این بازیکن کرده و خیلی از خواسته‌های او را هم پذیرفته‌اند.

در شرایطی که تمرینات استقلال مدت‌هاست که آغاز شده و به زودی باید وارد مسابقات لیگ برتر شود، کریمی راضی به تمدید قرارداد با خواسته‌های باشگاه نشده و در همین حال اعلام شد که او پیشنهاد مالی خوبی از سپاهان دریافت کرده است، موردی که شاید باعث بازگشت او به تیمش سابقش شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علی کریمی استقلال استقلالی ها تمرینات استقلال استقلال باشگاه استقلال علی کریمی بازیکن استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با وجود ادامه تحریم‌های این تیم تمدید خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، اتحادیه فوتبال روسیه قصد دارد قرارداد خود را با والری کارپین سرمربی تیم ملی این کشور تمدید کند.

به گفته این رسانه ورزشی روسیه، مدیریت اتحادیه فوتبال روسیه به‌زودی با واری کارپین وارد مذاکره می‌شود و به او قرارداد جدیدی برای مدت دو سال پیشنهاد خواهد کرد.

تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو

قرارداد کنونی والری کارپین که از تابستان 2021 هدایت تیم ملی روسیه را برعهده دارد، در آگوست 2024 به پایان می‌رسد. این مربی به‌طور همزمان سرمربی یاران محمد محبی در باشگاه روستوف نیز هست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید ۵ساله قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه