Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقدار شدن 44 خانوار روستایی در تیرماه جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ داود راهزادی با بیان این مطلب گفت: 44 خانوار روستایی در قالب هفت روستای پراکنده در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، باشت و چرام از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اعتبار هزینه شده برای برقرسانی به این روستاها را بیش از 30 میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: هفت دستگاه ترانسفورماتور نیز در این ارتباط احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اسلام آباد تیموری، خوبیار آباد، غورک رستمی، دره بید جوکار و دره گرده از مهمترین روستاهای برق رسانی در تیرماه امسال در این استان بوده است.

راهزادی، طول شبکه های فشار متوسط و ضعیف برای برقرسانی به این روستاها را حدود شش کیلومتر ذکر و خاطرنشان کرد: سخت گذری، کوهستانی بودن، پراکندگی، معارضات محلی و فاصله طولانی روستاهای پراکنده از شبکه های برق از مهمترین مشکلات برای برقرسانی به روستاها در استان است.

وی تعداد روستاهای برقرسانی شده در استان کهگیلویه و بویراحمد را هزار و 775 خانوار برشمرد و یادآورشد: 56 هزار و 582 خانوار روستایی هم اکنون از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

این مسوول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برقرسانی به این روستاها بیش از چهار هزار و 866 کیلومتر شبکه های فشار متوسط و ضعیف احداث شده است.

راهزادی، تعداد دستگاه ترانسفورماتور احداث شده برای برقرسانی به روستاهای این استان را چهار هزار و 218 دستگاه عنوان و اظهارداشت: 95 خانوار روستایی برای اولین بار با استفاده از نیروگاه های خورشیدی از نعمت برق پایدار برخوردار شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق استان استان کهگیلویه و بویراحمد برای برقرسانی خانوار روستایی نعمت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد