Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:31:43 GMT

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال برگزار نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۶۶۵۸

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال برگزار نخواهد شد

ایسنا/زنجان مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان گفت: همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی، پویش «آمریکا باید از منطقه برود» در زنجان برگزار می‌شود.

هادی توفیقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هدف از نام‌گذاری هفته بسیج دانش‌آموزی، توسعه، تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و نیز معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با بیان اینکه هشتم آبان‌ماه سالروز شهادت محمدحسین فهمیده است، تصریح کرد: بیش از ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در کشور به ثبت رسیده که از این تعداد، سهم استان زنجان ۴۰۷ شهید دانش‌آموز است که تقدیم نظام و انقلاب کرده و نیز ۵۵۰ هزار دانش‌آموز در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه امسال همزمان با چهلمین سال آغاز پیروزی انقلاب اسلامی از سوم تا ۹ آبان‌ماه به‌عنوان هفته دفاع‌مقدس قشر دانش‌آموزی تعیین شده است، افزود: «دانش‌آموز انقلاب، ایستادگی و مقاومت، استکبار ستیزی» شعار هفته بسیج دانش‌آموزی است.

این مسئول با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: نخستین برنامه این هفته برگزاری پویش «آمریکا باید از منطقه برود» است.

توفیقی اظهار کرد: پویش «آمریکا باید از منطقه برود» شامل بخش‌های مختلفی است، از جمله این بخش‌ها، متن‌نویسی، پیام به سربازان آمریکایی، نماهنگ، اینفوگرافی و هم‌صدا با حاج قاسم است که دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را به آدرس سایت بیست www.beest.ir و یا مدیر کانال بیست نیوز در پیام‌رسان بله به آدرس @beestnews و نیز مدیریت کانال بسیج دانش‌آموزی در پیام‌رسان شاد ارسال کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار نخواهد شد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند به همراه خانواده خود راس ساعت ۹ صبح تا ۱۳ آبان‌ماه در فضای عمومی ‌شعار مرگ بر آمریکا را سر دهند و به‌صورت کلیپ برای ما به آدرس مذکور ارسال کنند. همچنین دانش‌آموزان می‌توانند با نوشتن نام و نام خانوادگی، امضای طومار دانش‌آموزی الکترونیکی را با شعار «آمریکای جنایتکار باید از منطقه برود» در بستر فضای مجازی امضا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان بسيج دانش آموزي راهپیمایی 13 آبان هفته بسیج دانش آموزی بسیج دانش آموزی باید از منطقه برود استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی